anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie potrafię u siebie ustawić przesyłki Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
tsuomami
#7 Wielbiciel#

Witam

Kilkakrotnie próbowałam przy swoim prywatnym koncie ustawić przesyłkę smart i pomimo zmian mi się nie wyświetla. Chciałabym wysyłać nadal przez paczkomat i pocztę polską bo z innymi przewoźnikami mam kłopot. Pomóżcie proszę Gosia

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@tsuomami

Ale jakie zmiany wprowadzasz? Masz jedną formę dostawy i to w cenie o wiele za wysokiej. Zwrotu też nie udostępniasz. Poczytaj porządnie o warunkach smarta :

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/co-zrobic-aby-moje-oferty-by...

_____________
Kama
oznacz moderatorów
tsuomami
#7 Wielbiciel#

Jak wszystko zmieniałam wg instrukcji to i tak mi się nie wyświetlało smart

 

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@tsuomami

Musiałaś czegoś nie doczytać. Ustawiaj raz jeszcze wg instrukcji. Żeby smart działał musisz zaznaczać dostawy z przedrostkiem Allegro : Allegro Paczkomaty Inpost za 8,99 zł.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
tsuomami
#7 Wielbiciel#

Wszystko zmieniłam i dalej nic już sama nie wiem

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@tsuomami 

  No jak wszystko, jak warunków zwrotu nadal nie ustawiłaś.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
tsuomami
#7 Wielbiciel#

Warunki zwrotu mam ustawione, wyświetla mi się kilka i wszędzie mam zaznaczone co trzeba to czego tam jeszcze brakuje?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tsuomami ustaw proszę warunki zwrotów tak jak radzi @Kaliope_Brzeg, możesz to zrobić tutaj. To jest konieczny warunek, aby Smart! mógł pojawić się w Twoich ofertach. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
tsuomami
#7 Wielbiciel#

W niektórych ofertach się zmieniło w niektórych nie od czego to zależy?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tsuomami w tej sytuacji wejdź proszę do do zakładki Mój asortyment, zaznacz oferty, do których chcesz dodać warunki zwrotu. Na zielonej belce u dołu strony rozwiń opcję "Edytuj" i wybierz Warunki zwrotów. Pokażemy Ci okienko z utworzonymi przez Ciebie warunkami zwrotów – zaznacz te warunki, które chcesz dodać i kliknij [zapisz].

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
tsuomami
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuje za pomoc

oznacz moderatorów