Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kilkakrotnie próbowałam przy swoim prywatnym koncie ustawić przesyłkę smart i pomimo zmian mi się nie wyświetla. Chciałabym wysyłać nadal przez paczkomat i pocztę polską bo z innymi przewoźnikami mam kłopot. Pomóżcie proszę Gosia
Ale jakie zmiany wprowadzasz? Masz jedną formę dostawy i to w cenie o wiele za wysokiej. Zwrotu też nie udostępniasz. Poczytaj porządnie o warunkach smarta :
Jak wszystko zmieniałam wg instrukcji to i tak mi się nie wyświetlało smart
Musiałaś czegoś nie doczytać. Ustawiaj raz jeszcze wg instrukcji. Żeby smart działał musisz zaznaczać dostawy z przedrostkiem Allegro : Allegro Paczkomaty Inpost za 8,99 zł.
Wszystko zmieniłam i dalej nic już sama nie wiem
Warunki zwrotu mam ustawione, wyświetla mi się kilka i wszędzie mam zaznaczone co trzeba to czego tam jeszcze brakuje?
@tsuomami ustaw proszę warunki zwrotów tak jak radzi @Kaliope_Brzeg, możesz to zrobić tutaj. To jest konieczny warunek, aby Smart! mógł pojawić się w Twoich ofertach.
W niektórych ofertach się zmieniło w niektórych nie od czego to zależy?
@tsuomami w tej sytuacji wejdź proszę do do zakładki Mój asortyment, zaznacz oferty, do których chcesz dodać warunki zwrotu. Na zielonej belce u dołu strony rozwiń opcję "Edytuj" i wybierz Warunki zwrotów. Pokażemy Ci okienko z utworzonymi przez Ciebie warunkami zwrotów – zaznacz te warunki, które chcesz dodać i kliknij [zapisz].
Bardzo dziękuje za pomoc