Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przejrzałam już różne dyskusje i nie znalazłam konkretnej odpowiedzi.
Kupująca nie odebrała paczki z paczkomatu na kwotę 156 zł, za przesyłkę allegro pobrało 8,98. Sprzedaję jako firma a zakup był Smart.
1. Czy inpost nalicza opłatę za zwrot paczki do mnie?
2. Ile pieniędzy powinnam zwrócić kupującej? Kwotę towaru czy pomniejszoną o koszty przesyłek.
3. Co zrobić żeby otrzymać zrot prowizji od allegro?
1 jeśli nie odstąpi od umowy to dalej jest jej towar wysyłasz wiadomość przez allegro mamy państwa paczkę proszę odstąpić od umowy lub opłacić ponowną wysyłkę i czekasz
2 możesz wezwać do działania z punktu 1 z terminem potem zacząć naliczać koszt magazynowania
3 w rozliczeniach masz czy ci coś za zwrot do nadawcy naliczyli smart inpost paczkomat jest za 0zł, jak naliczyli to potrącasz z kwoty zwrotu jak odstąpi od umowy
4 bez odstąpienie nie odzyskasz prowizji więc samemu nie anuluj i nie zwracaj
Proszę żeby odstapiła od umowy i zwracam tylko koszt zakupu towaru czy mogę pomniejszyć o koszty jakie allegro ściagnęło odemnie za przesyłkę?
@Bodzon-Fodder jeśli przyjmiesz odstąpienie to nie możesz nic potrącić 😞
Co by nie zrobił i tak w plecy.
@Bodzon-Fodder wysyłka smart i powrót nieodebranej w paczkomacie jest darmowy, napisz do klienta co robi ? czy opłaca ponowną wysyłkę czy masz naliczać za magazynowanie 🙂
Możesz też przyjąć odstąpienie chodź już się prawnie nie należy, będziesz w plecy koszt dopłaty do smarta ale odzyskasz prowizję i spokój z klientem 😄