anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesyłka

MAMY ROZWIĄZANIE!
julkaiszpulka
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Klient otrzymał uszkodzoną przesyłkę - w kartonie jest dziura oraz została uszkodzona książka. Zamówienie było realizowane poprzez Allegro Smart Paczkomaty InPost. Jaka jest procedura reklamacyjną?

Pozdrawiam

Maja [edycja]

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kostas11
#21 Demiurg#

@julkaiszpulka klient powinien przy odbiorze spisać protokół szkody, i ustalić winę przewoźnika a jak nie spisał to skąd masz pewność że mu nie spadła lub nie uszkodził po odebraniu ?

Sprzedaż prywatna czy firmowa ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@julkaiszpulka zacznij od rozliczenia się z klientem , wyślij drugą lub oddaj kasę następnie reklamację składasz najlepiej tu -https://inpost.pl/reklamacja , nie zapomnij pobrać i załączyć pełnomocnictwa od allegro  , zrobisz to tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy 

na zbyt wiele nie licz .

oznacz moderatorów
julkaiszpulka
#1 Nowicjusz#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@julkaiszpulka ważne czy sprzedaż prywatna czy firmowa !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 firmowa

oznacz moderatorów