Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient otrzymał uszkodzoną przesyłkę - w kartonie jest dziura oraz została uszkodzona książka. Zamówienie było realizowane poprzez Allegro Smart Paczkomaty InPost. Jaka jest procedura reklamacyjną?
Pozdrawiam
Maja [edycja]
@julkaiszpulka klient powinien przy odbiorze spisać protokół szkody, i ustalić winę przewoźnika a jak nie spisał to skąd masz pewność że mu nie spadła lub nie uszkodził po odebraniu ?
Sprzedaż prywatna czy firmowa ?
@julkaiszpulka zacznij od rozliczenia się z klientem , wyślij drugą lub oddaj kasę następnie reklamację składasz najlepiej tu -https://inpost.pl/reklamacja , nie zapomnij pobrać i załączyć pełnomocnictwa od allegro , zrobisz to tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
na zbyt wiele nie licz .
Dziękuję 🙂
@julkaiszpulka ważne czy sprzedaż prywatna czy firmowa !!!
@kostas11 firmowa