Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Jak pewnie wielu sprzedawców walczę z wymuszaniem wysyłek smart.
Czy Allegro może jakoś tą sprawą się zająć?
Ja wiem, że nie można prawnie zakazać zwrotów itp. ale kurde jak ktoś dostaje GRATIS wysyłkę za zakup powyżej 45 zł czy 65 zł z kurierem a później zwraca mi 80% zamówienia i po zwrocie jego zamówienie stanowi już tylko np. 12.99 zł to powinien mu być gratis w postaci darmowej wysyłki odebrany.
No kurde kupuje spodnie i pasek jest grsfis to nie mogę odesłać spodni na zwrot ale bez paska gratisowego. Dlaczego więc ktoś może kupić u mnie 5 szt przedmiotu po 12.99 zł i dostać darmowa wysyłkę, a następnie oddać 4 z 5 przedmiotów i darmowa wysyłka nie jest mu odebrana ? Kurcze 5 przedniotow po 12.99 to 64.95 zł przy marży 30-40% to daje zysk 25 zł brutto to mogę odżałować te 2 zł czy ile tam zostanę skasowany za wysyłkę Smart, ale później 4 szt zostały zworcone i sprzedałem tylko za 12.99 zł to zarobiłem 5 zł brutto, minus kartonik, minus czas pakowania minus opłata za Smart to **piiip**o zarobiłem.
Jest jakiś sposob by ukrócić ten proceder?
Allegro mogło by zadziałać w takim razie jak ktoś dokona takiego zwrotu to powinno to anulować Smart dla tego zamówienia, ja jako sprzedający powinien być obciążony pełna kwotą za wysyłkę i tę kwotę potrącam kupującemu. Skończyło by się dobieranie do Smart i zwracanie. Ja sam nie raz dobieram produkty do Smart ale nigdy ich nie zwracam.
Pozdrawiam
Hej, czy wy też spotykacie się z co raz to częstszy sytuacją, że Klecin kupują specjalnie do 40 zł, tylko po to aby mieć darmowa wysyłkę, po czym zwracają rzeczy. Ostatnio u mnie to staje sie nagminne, allegro już w tamtym roku mówiła, że coś z tym zrobi. Swoją drogą trezba być straszną świnią, aby tak postępować, każdy liczy koszty. dlaczego to my mamy ponosić te koszty, skoro allegro wymysliło sobie program darmowyc wysyłke to niech oni w takim wypadku ponoszą koszty takich zamówień. Lub zmienia regulamin i dopiszą, żę w przypadku takich zamówień Klient bezie musiał ponieść koszty wysyłki towaru.
Niestety, 80% kupujących tak robi. A ile roboty ze zwrotami, głowa mała.
Nie każdy tak robi. Ja kupuję bo to wychodzi taniej, czasami sprzedający jeszcze obniżają cenę. Nigdy nie zwracam zakupionego towaru. Tak swoją drogą kiedy znów będzie taka akcja?
Niestety ale zwrotów z miesiąca na miesiąc jest co raz więcej... Nauczyli się kupować bez zastanowienia bo nie ponoszą żadnych kosztów a sprzedający zawsze traci kilka złotych na takim jednym zwrocie. Jeszcze do tego dochodzi ten cały allegro pay... Nie wiem czemu ale praktycznie każdy zakup allegro pay to jest zwrot... Historie kredytową sobie robią czy co? Jak tak dalej pójdzie to człowiek zamiast wysyłką będzie musiał się zajmować zwrotami bo tak dużo ich będzie...
Dokładnie u mnie jest tam samo. Każdy zakup allegro pay, to za chwilę zwrot. O co tu chodzi? Sprzedaję obuwie damskie od wielu, wielu lat. Nigdy tak nie było. Oczywiście , zdarzały się zwroty, ale Kupujący zadawali pytania , chcieli wymienić produkt na większy lub mniejszy. Teraz niestety zero kontaktu zero pytań do Sprzedającego. Numer telefonu ukryty. Jak ktoś bardzo się postara to znajdzie, ale najczęściej nie. Dokładam w sumie do każdej transakcji. A trzeba jeszcze mieć na uwadze rozliczenie BDO . Uważam, że nie powinno być darmowych zwrotów. Wtedy Kupujący by się zastanowili nad zakupem. Szczerze -mam tego dość.
Szczerze sądząc po tym, że testują wysyłki za darmo poniżej 40zł to prędzej będzie gorzej niż lepiej. Ale spotykam się też z paskudną sytuacją, że sprzedający specjalnie ustawia cenę 39.99 za towar, a żeby go... Nie zwracając zaczynam się tu czuć jak głupi mamut grzecznie płacący coraz wyższe ceny i finansujący ciągłe zwroty wszelkich naciągaczy... Aż się czasem zaczynam zastanawiać czemu taka głupia jestem, że aż się robię chora jak mam cos reklamować czy zwracać...
Polecam zorientować się czy dany sprzedawca nie ma swojego sklepu internetowego bo zazwyczaj zakup tam wychodzi sporo taniej (z wiadomych względów).
@annawu34 dokładnie te samą rzecz na Allegro kupię za 29zł. + 8,99zl za Paczkomat
W sklepie sprzedawcy za 16,46zl. + 12,95zl. Za Paczkomat
To nawet kombinować się z zakupem 2 sztuk na Smart i potem zwrot 1 Sztuki też nie specjalnie się opłaca,
Ponadto zauważyłem już Wiele produktów tańszych w sklepach stacjonarnych, a powiedzenie, że taniej jest Panie w Internecie, się dawno zdewaluowało.
Taniej to było kiedyś ,teraz taka wygoda kosztuje a wina za to nie leży po stronie sprzedawcy (choć allegro przekonuje klientów że tutaj za wszystko odpowiada sprzedawca) .
cóż... jako długoletniego użytkownika allegro, głównie jako kupujący, po przeczytaniu tego wątku dochodzę do wniosku że czasy się zmieniają - kiedyś to sprzedający byli januszami biznesu, a teraz to kupujący - pamiętam jak za **piiip**iarza gdy się chciało kupić jakąś "drobnice" na allegro, powiedzmy poniżej 20-30 zł trzeba było płacić ok 15zł z wysyłkę. Człowiek sobie znalazł odpowiednią ofertę gdzie w 99.9% przypadków opis brzmiał "jakoś premium", "jakość porównywalna z oryginałem" itp itd a po otwarciu przesyłki w 90% przypadków było to chińskie g...,
Oczywiści można było dokonać zwrotu tylko że nie opłacało się ponosić kosztu ponownej wysyłki na poziomie 15zł żeby otrzymać zwrot 20zł, i cóż było wtedy zrobić? Sam miałem dość sporo takich przypadków które skutecznie odstraszyły mnie od allegro na długi czas.
Także ten...
Nie będę odkrywcza, ale zlikwiduj smarta i będziesz miał problem z głowy.