Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dawno nie korzystałem z darmowych dostaw na lokalnie dla sprzedającego, dziś wygenerowałem etykietę ale jakaś dziwna ,brak moich danych jak i sprzedającego brak maila i nr telefonu na etykiecie? Czy to normalne ?
InPost miał wprowadzić takie zmiany ,może już weszły , dla "ułatwienia" ma być mało co widoczne.
Dzięki za info
Pozdro
Takie zmiany InPost wprowadził od października ale nie tylko takie: https://handelextra.pl/artykuly/259573,inpost-wprowadza-robomaty
W sumie to w końcu jakaś dobra zmiana, bo dane sprzedającego i tak kupujący otrzymuje mailem po zakupie, więc niepotrzebnie były one tak bardzo eksponowane na etykiecie (kupującego był tylko nr tel.) Przez to każdy szeregowy pracownik InPostu miał wgląd do pełnych danych sprzedającego i nr tel. kupującego. A potem dziwić się, że codziennie wydzwaniają boty z telemarketingu, które skądś muszą mieć numery tel., a mają nawet te nr, których właściciele nigdy nigdzie nie podają prywatnego numeru, a jeśli już podają, to nigdy nie wyrażają zgody na "przetwarzanie danych w celach marketingowych", "przekazywanie danych zaufanym partnerom" itp.
@sayan_23 no trochę dziwne , trzeba się przyzwyczaić , takie teraz będą .
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam