Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o pomoc w zgłoszeniu 30744925. Zgłosiłem, że mimo jakości na poziomie dobrym nie pojawił się znaczek Smart przy naszych ofertach zgodnie z nowymi zasadami:
Regulamin promocji “Jakość sprzedaży - nowe warunki Allegro Smart!” - Allegro.pl
Do Promocji mogą przystąpić wszyscy Użytkownicy, którzy spełnią łącznie następujące kryteria:
a) Konto Użytkownika mające być objęte Usługą Smart! Dla Sprzedających spełnia znajdujące zastosowanie warunki przewidziane w art. III ust 2 lit b-d oraz art. III ust.3. Regulaminu Usługi Allegro Smart! dla Sprzedających oraz posiada poziom jakości sprzedaży nie niższy niż neutralny,
b) poziom jakości sprzedaży w ramach wszystkich Kont Powiązanych nie jest niższy niż „neutralny”, zgodnie z przyjęta przez Organizatora skalą jakości sprzedaży wskazaną na stronie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/czym-jest-i-w-czym-pomoze-mi-panel..., chyba, że Konto, o którym mowa w lit. a) powyżej posiada poziom jakości sprzedaży wyższy niż neutralny.
Niestety kolejny raz trafiam na tępaka, który nie zna Waszego własnego regulaminu i pisze bzdury na temat jakości na innych kontach, mimo posiadania poziomu wyższego niż neutralny.
@medalik_2009 Cześć. 🙂 Po pierwsze — proszę Cię, żebyś nie obrażał żadnego z pracowników Allegro (ani tutaj na Gadane, ani w korespondencji). Skontaktowałam się już z odpowiednim zespołem i poprosiłam o ponowne zapoznanie się ze sprawą i odpowiedź dla Ciebie.
@ko_alka to niech znają oni chociaż regulamin usług firmy, którą reprezentują i której użytkownikom mają pomóc. Niech nie marnują mojego czasu, niech nie przykładają ręki do ewentualnych strat finansowych moich czy firmy w której jestem zatrudniony, to będę miał do nich szacunek.
Tym bardziej jeśli Ci sami konsultanci i pracownicy Allegro próbują mnie i firmę w której jestem zatrudniony pouczać w kwestii jakości obsługi klienta i oceniają tą jakość. Sami natomiast prezentują zerową jakość i piszą kłamstwa w odpowiedzi na zgłoszenia lub głupoty takie, że ręce opadają.
Jestem w stanie zrozumieć, że w kwestiach stricte przepisów prawa mogą mieć braki. Natomiast regulamin Allegro i poszczególnych usług powinni znać lepiej niż pacierz. A nie, że użytkownik portalu ma ten regulamin znać a pracownik portalu ma na to wywalone, mimo, że bierze za to wynagrodzenie. Chyba, że pracują oni społecznie, to wtedy przepraszam.
@medalik_2009
rzuciłem okiem na regulaminu i w wykluczeniach z promocji art 5 jest coś takiego
3.Uczestnik zostaje wykluczony z Promocji jeżeli w Okresie Promocji nastąpi pogorszenie poziomu jakości obsługi klienta świadczonej przez Uczestnika.
4. Za pogorszenie poziomu jakości obsługi klienta przyjmuje się przypadki, w których średnia wartość ogólnego wyniku jakości sprzedaży Uczestnika w Okresie Promocji spadnie poniżej poziomu “neutralny”..
Pytanie czy średnia ma być z wszystkich kont powiązanych, jeśli tak to może to wpływać na brak oznaczenia, @medalik_2009 sprawdź jak to wygląda u Ciebie.
Nie znalazłem by było gdziekolwiek sprecyzowane co rozumieją przez średnią i jeśli tak to byłoby interpretowane to mógłby być byłby bubel prawny i być może klauzula abuzywna
Z wypowiedziami konsultantów często bywa kiepsko, nie wiem jak to sformułował i uargumentował .. ale w tym wypadku ostatecznie mógłby mieć racje (przy takiej interpretacji i średniej poniżej“neutralny” .
Pytanie czy sam regulamin jest prawidłowo sformułowany.
@ALL-DA jak masz poziom powyżej neutralnego na danym koncie (dobry lub super), to jakość z innych kont nie ma żadnego znaczenia. Mamy 3 konta, niech będą A, B i C. Na C dostaliśmy smarta i mamy go cały czas (poziom dobry), na A i B mieliśmy wymaga poprawy i smarta niet. Na A wskoczył teraz poziom dobry, B wymaga poprawy. I na C mamy cały czas smarta na A nie ma. 🙂
A sprawę wyjaśnia strona informacyjna Allegro Skorzystaj z promocji i zyskaj oznaczenie Smart! w swoich ofertach - Aktualności - Dla sprzedających...
Przykład 1: Masz 4 konta Allegro założone na ten sam NIP i na każdym z nich spełniasz warunki dotyczące ofert. Na dwóch z nich masz Neutralny poziom jakości sprzedaży, na trzecim – Dobry, a na czwartym – Nieakceptowalny. W ramach promocji oznaczenie Smart! zyskasz tylko na trzecim koncie.
Przykład 2: Masz 4 konta Allegro założone na ten sam NIP i na każdym z nich spełniasz warunki dotyczące ofert. Na trzech z nich masz Neutralny poziom jakości sprzedaży, na czwartym – Dobry. W ramach promocji oznaczenie Smart! zyskasz na wszystkich czterech kontach.
@medalik_2009
Dla mnie Twoja interpretacja też jest logiczna i też bym się do niej skłaniał .. ale regulamin tej promocji jest bardzo nieprecyzyjny
zobacz chociażby te zapisy
"Konto Powiązane - Konto z którym Użytkownik w przeszłości lub obecnie, posiada formalno-prawny bądź faktyczny związek (np. jako członek zarządu, wspólnik, właściciel itd.)."
takie zapisy, pisanie o jakiś średnich bez doprecyzowań stwarza pole do manipulacji i wielu interpretacji.
Oczywiście tak nie powinno być ale skoro już jest.. to pracownicy allegro przynajmniej powinni Tobie to dokładnie wyjaśnić i sprecyzować czym jest spowodowane nie przyznanie smarta .
@ALL-DA niepełnosprytny konsultant wyraźnie wskazał w napisanym do nas bełkocie, że chodzi o jakość sprzedaży (wymaga poprawy) na koncie B.
@ALL-DA odpowiedź i rozwiązanie sprawy jest jeszcze prostsze niż mogłoby się wydawać:
"Po weryfikacji otrzymałam informację, że jeśli dzisiaj uzyskał odpowiednia ocenę to jutro wejdzie Pan do promocji. Weryfikacja jakości do promocji odbywa się raz dziennie podczas nocnej aktualizacji serwisu, dlatego należy poczekać na aktualizację. Po aktualizacji oznaczenie powinno być widoczne na Pana koncie. "
Informację na temat zwykłego, normalnego działania serwisu Allegro udało się z konsultantów wydusić po wymianie kilku maili, kilkugodzinnych konsultacjach "z odpowiednim działem" i interwencji moderacji AG. Ręce opadają...