anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od czego zależy wysyłka Smart?

MAMY ROZWIĄZANIE!
contento
#7 Wielbiciel#

Cześć.

Wystawiłem na sprzedaż kilkanaście przedmiotów. Przy niektórych z nich widnije Smart jako przesyłka, a przy innych nie. Z jakiego powodu? Czy da się to zmienić? Dziękuję

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@contento, aby w ofertach widoczne było oznaczenie Smart! należy spełnić warunki, dla konta zwykłego to:

  • utworzenie warunków zwrotu przedmiotu i dodaj je w ofertach
  • udostępnienie w ofertach co najmniej dwie z metod dostawy Allegro Smart! - z 2 różnych grup (w tym minimum jedną, za którą kupujący płacą z góry) albo udostępniaj numery przesyłek dla co najmniej 50% wszystkich zamówień oraz co najmniej jedną metodę dostawy Allegro Smart!, za którą kupujący płacą z góry. Pamiętaj jednak, że numer przesyłki powinien być wprowadzony w deklarowanym w ofercie czasie wysyłki
  • w zakładce Ustawienia dostawy ustawienie prawidłowe wartości dla metod dostawy, z których korzystasz

Dodam też, że powinieneś poprawić tytuły Twoich ofert, ponieważ zawierają ozdobniki oraz niedozwolone słowa np. "okazja", "prawdziwa okazja",  tutaj artykuł na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów