Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety kurier UPS nie przyjeżdża po przesyłki mimo zleceń.
nr zlecenia - 30068986-cf24-48b4-8dc8-ae043e273627
nr zlecenia - 3006898a-2927-421a-8d2e-449c439123b0
Jest to już 3 taka sytuacja. Proszę o poradę czy coś robimy źle. Zamówienia generowane przez Baselinkera
@POSdlasklepu Podaj proszę numery zamówień, których dotyczy ten problem.
848a5380-b7a8-11ed-8812-db55c4986133 - to jest dzisiejsze, które nie zostało odebrane.
Pozostałe, które nie zostały odebrane sami dostarczyliśmy do punkt.
@POSdlasklepu Dziękuję, skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@POSdlasklepu Skonsultowaliśmy tę sprawę z Przewoźnikiem. Dla podanego przez Ciebie adresu możesz zamówić podjazd najpóźniej do godziny 10:00 (żeby odbiór nastąpił tego samego dnia).
Najpóźniejszy przedział godzinowy dla Twojego adresu to 10:00-XX:XX, natomiast te widełki muszą wynosić co najmniej 5 godzin i dlatego pojawiał się problem.
Przykładowo: najkrótszy i najpóźniejszy przedział godzinowy to 10:00-15:00. Możesz też ustalić 10:00-16:00, 10:00-17:00 itd., ale górne widełki nie mogą przekroczyć godziny 10:00, czyli nie może być to przedział np. 13:00-15:00.
Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że to pomoże. 🙂