anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłata za wysyłkę bez smart

Client:102571465
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy sprzedaży na allegro.

Ostatnio sprzedałem przez licytacje rzecz na allegro lokalnie (bez smarta-kwota była za niska). 

Kupujący wybrał dostawę przez paczkomat InPost za kwotę 10.95.

I teraz pojawia się moje pytanie.

Czy to ja mam zapłacić te 10.95 za nadanie paczki?

W zakładce "wpłaty od kupujących" mogę normalnie wypłacić sobie pełną kwotę za przedmiot + te 10.95 za przesyłkę która opłacił kupujący.

Przy czym nigdzie na żadnym etapie nadawania paczki nie było żadnego okienka żeby dokonać tej płatności, a jednocześnie zostałem poinformowany że niezależnie od rozmiaru paczki zapłacę 10.95 za jej wysłanie.

Jedyna płatność jaką zrobiłem to prowizja od sprzedaży która była lekko ponad 1 zł.

Czyli jeżeli sprzedaje coś za 35zł bez smarta i kupujący płaci za wysyłkę 10 zł 

To tak jakbym sprzedał ten sam przedmiot ale za kwotę 45 z allegro Smart?

Skoro w pierwszym jak i drugim przypadku mogę wypłacić sobie 45 zł 

Mógłby ktoś wyjaśnić jak to działa?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

br.
#21 Demiurg#

Nie spiesz się zanadto  z wypłatą, najpierw  sprawdź czy masz aktywne wypłaty,  weryfikacja trochę potrwa.

Jeśli wyślesz przez Allegro to za wysyłkę Allegro sobie policzy,  będziesz musiał zapłacić dla Allegro, natomiast  jeśli wyślesz bez Allegro na przykład InPost to wyjdzie  drożej ale opłacisz sam, osobno.

Nie możesz sobie wybierać czy sprzedajesz ze smartem czy nie,  smarta albo się ma albo nie, na smarta do sprzedaży trzeba zasłużyć.

oznacz moderatorów

Client:102571465
#7 Wielbiciel#

Tak, wypłaty mam aktywne.

Jako że sam mam kupiony smart to przy sprzedaży na allegro lokalnie mam możliwość sprzedaży 6 paczek ze smartem.

Do tej pory jeśli ktoś ode mnie coś kupił to zawsze było to kupione właśnie że smartem.