anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem fakturę za uruchomienie smarta na miesiąc lecz nie ma na niej numeru NIP

MAMY ROZWIĄZANIE!
damrolagro2022
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damrolagro2022 Cześć. 🙂 Masz konto firmowe niezweryfikowane (które jest traktowane jako konto zwykłe), dlatego na Twojej fakturze nie ma NIP. Jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, to wypełnij notę korygującą i wyślij skan na noty_korygujace@allegro.pl. 

Przykładowy wzór noty do pobrania znajdziesz tutaj: https://assets.allegrostatic.com/popart-attachments/att-0b208256-c804-4171-bef2-c1ce73b255e2 

oznacz moderatorów
damrolagro2022
#7 Wielbiciel#

Cześć

Jak na zweryfikować konto aby uniknąć takich sytuacji na przyszłość.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damrolagro2022 Status konta zmienisz w zakładce Dane konta ("zmień na konto firmowe"), uzupełnij swoje dane, zleć przelew weryfikacyjny i prześlij wymagane dokumenty. 🙂 

oznacz moderatorów
damrolagro2022
#7 Wielbiciel#

Jeśli chodzi o rodzaj konta to mam wpisane  "konto firmowe" NIP również widnieje aczkolwiek żadnego przelewu weryfikacyjnego nie miałem tak jak i  nie wysyłałem żadnych dokumentów.

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damrolagro2022 Właśnie dlatego to konto ma status "niezweryfikowane". Rozpocząłeś procedurę zmiany statusu konta, ale jej nie zakończyłeś 

oznacz moderatorów