Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@damrolagro2022 Cześć. 🙂 Masz konto firmowe niezweryfikowane (które jest traktowane jako konto zwykłe), dlatego na Twojej fakturze nie ma NIP. Jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, to wypełnij notę korygującą i wyślij skan na noty_korygujace@allegro.pl.
Przykładowy wzór noty do pobrania znajdziesz tutaj: https://assets.allegrostatic.com/popart-attachments/att-0b208256-c804-4171-bef2-c1ce73b255e2
Cześć
Jak na zweryfikować konto aby uniknąć takich sytuacji na przyszłość.
@damrolagro2022 Status konta zmienisz w zakładce Dane konta ("zmień na konto firmowe"), uzupełnij swoje dane, zleć przelew weryfikacyjny i prześlij wymagane dokumenty. 🙂
Jeśli chodzi o rodzaj konta to mam wpisane "konto firmowe" NIP również widnieje aczkolwiek żadnego przelewu weryfikacyjnego nie miałem tak jak i nie wysyłałem żadnych dokumentów.
@damrolagro2022 Właśnie dlatego to konto ma status "niezweryfikowane". Rozpocząłeś procedurę zmiany statusu konta, ale jej nie zakończyłeś