Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa, gdy kupujący ma pakiet SMART, oraz zamawia dwa produkty których łączna wartość przekracza min. próg do wysyłki SMART za darmo.
Wtedy ponosimy zależny koszt od gabarytu przesyłki, natomiast, konsument później zwraca jeden produkt z dwóch, którego wartość spada poniżej wartości pozwalającej na darmową wysyłkę smart. W jaki sposób jest wtedy rozliczany ? I kto płaci za wysyłkę zwrotną, jeśli w ustawieniach mamy że to kupujący ponosi koszta związane ze zwrotem ?
Pozdrawiam
Zawsze kupujący ponosi koszt odesłania ale Smart gwarantuje mu darmowy z wybranymi opcjami, nie ma znaczenia czy zwraca cały zakup czy część.
@strefamocy Cześć. 🙂 Kupujący ma prawo do wygenerowania jednego darmowego kodu zwrotu w określonym terminie i może wykorzystać go zarówno do zwrotu całego zamówienia, jak i do zwrotu wyłącznie jego części. 🙂