Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka nie odebrała paczki przez paczkomaty InPost Allegro Smart. Teraz chce zwrot za zakupy.
Czy Sprzedawca dostanie zwrot za opłacenie Allegro Smart Paczkomaty InPost? bo takie koszty poniósł. pozdrawiam
Nie dostanie.
ok, dzięki za info
Przy nieodebranych paczkach musisz uważać. Inpost zwraca za darmo, ale inni operatorzy już nie. Oczywiście wtedy możesz potrącić opłatę za zwrot.
To był InPost, ale zamawiająca nawet nie odebrała przesyłki z paczkomatu. Po 3 tyg pisze, że rezygnuje i chce zwrot kasy. To obarczę ją kosztami za dostawę, bo każda ze stron się wywiązała a księżniczka się rozmyśliła i nie raczyła odebrać paczki. 🙂 Przyszedł automatyczny zwrot.
Nikt nie będzie bawił się z rozkapryszonym klientem 😉
Jeżeli to był Smart, to nie powinieneś jej obciążać za wysyłkę. Założy dyskusję, a Allegro stanie po jej stronie. Takie są zasady Smarta (wiem, że nie są sprawiedliwe, ale takie są).
zobaczymy 😉
"Odebranie towaru jest obowiązkiem kupującego przy umowie sprzedaży. "
No i dziękuje, kupująca nie wywiązała się z umowy. Wszystko jasne. 🙂
@charakteryzator rób jak uważasz , ale chciałbym zwrócić Twoją uwagę na niewielką ilość ocen jaką posiadasz ..... tfu ... na psa urok ......abyś tu nie wrócił z tematem oceny ....pozdr.
Dziękuje, ale klient musi wiedzieć również jakie ma obowiązki. Ani Allegro, ani Sprzedawca, ani firma kurierska nie będzie pracowała dla kogoś kto nie ruszy 4 liter aby odebrać paczkę. Umowa jest obustronna.
Poza tym klientka chce zwrotu po ponad 25 dniach od zakupu, także czas minął zdaje się. Prawo działa na korzyść Sprzedawcy. Bądźmy świadomi.
@charakteryzator tak , przyznaję Ci rację , ale rzeczywistość płata figle ...... szczególnie tu na allegro ... miłego ... aaaa co tam chcesz , oby miłego .