Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystam ze smarta jako sprzedawca od jakiegoś czasu i był on darmowy, ( klient ma smarta wybiera przesyłkę paczkomatu w tej opcji i za nią nie płaci i ja jako sprzedawca generowałam etykiety w managerze inpostu też nie płącąc ) teraz w managerze paczek każą płacić za przesyłkę smart jaką wybiera kupujący 8,99 dlaczego?
Może dlatego, że klient zapłacił zwykłym przelewem, poza Allegro?
@NiebieskiKredens sprawdz czy aby na pewno to była przesyłka smart
tak, była
@NiebieskiKredens wczoraj generowałem etykiety i wszystkie smarty mam oznaczone 0zł. Musisz sie chyba kontaktować z allegro albo z inpostem w tej sprawie. Byc może oni znajda przyczyne. Bo szkoda dokladać do każdej paczki.
NiebieskiKredens konta powiązane ?, adres e-mail prawidłowo przeniesiony ? .
tak, już się udało, ale manager paczek jakoś inaczej działa, nie wiem dlaczego najpierw pojawiają się płątne przesyłki dopiero po ich anulowaniu znajduje te darmowe..
NiebieskiKredens pewnie występował problem z powiązaniem , czasem wystarczy ponowne zalogowanie do managera .