Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam uważam że, smart dla sprzedawcy to dramat. Jakie macie własne opinie i doświadczenia. Więc do sedana kupujący opłaca usługę smart którą pobiera w całości allegro, następnie robi zakupy u sprzedawcy który wystawia swój towar na tym portalu, teraz tak wysyłka dla kupującego to 0, dla sprzedawcy to nie 0, pomimo tego że nie otrzymał żadnych środków i musi stracić swój czas na pakowanie, zakupić taśmy, kartony, wypełnienie (oczywiście wszystko w ramach BDO), nadać paczkę no i oczywiście dopłacić do tej paczki, teraz to nie koniec koszt wysyłki jest doliczony do prowizji, ale za kilka dni żeby to nie było, aż tak widoczne przyjdzie kolejna dopłata do smarta, nie daj Boże po np 1mc kurier mógł stwierdzić że przedmiot który ważył 100g przekracza jakieś ich wartości to dostaniesz kolejną dopłatę, oczywiście to nie koniec bo nie przez to zrezygnowałem z tego programu, ale dla tego że kupujący zamawiają na potęgę przedmioty i je odsyłają bez żadnego powodu nie ponosząc żadnych opłat. Następnie trzeba siedzieć i im odpisywać, jeżeli przekroczysz czas łamiesz regulamin, odesłać pieniądze na czas, aaa zapomniałbym musisz jeszcze rozpakować towar, kolejny raz go magazynować, wystawiać, zrobić zwrot paragonu (którego w 90% nie odsyłają), lub korektę FV. Rozumiałbym gdyby towar był niskiej jakości, wadliwy itp przez ostatnie pół roku miałem 2 zwroty z powodu wady towaru, reszta to zachcianka kupującego, ja mam dość i jeżeli kupujący będzie musiał opłacić paczkę, zwrot itp może kilka razy pomyśli ile czasu i pracy kosztuje nas taki zwrot, tym bardziej jeżeli jest ich bardzo wiele z powodu błędów kupujących za które w żaden sposób nie odpowiadają, a wszystkie koszty są przeniesione na sprzedawców ! Naprawdę nie możemy dawać się tak traktować i okradać z każdej strony. Najśmieszniejsze, ostatnio konsultant odpisywał mi dni, weźcie nie odpiszcie 3dni do kupującego, zobaczymy co się będzie działo.
@czesci_skowarcz szanujemy Twoje zdanie i dziękujemy ,że podzieliłes się nim z nami , ale allegro nie jest obowiązkowe , ani dla klientów , ani dla sprzedających .
to ciekawe gdzie by był ten portal bez jednych i drugich ?
wrzuć cos do koszyka i poczekaj parę dni allegro ci napisze ze znalazło lepsza ofertę dla ciebie tak właśnie nas tu traktują lepiej nie będzie tylko gorzej za niedługo będzie płacił całego smarta .
Kupujący nie ponoszą żadnych kosztów, skąd masz takie przemyślenia?
Proszę mi powiedzieć jakie koszta ponosi klient ? Kupując sprawny, pełnowartościowy, prawidłowo opisany towar, wysłany na czas, odsyłając go za darmo zaznaczając opcję " nie pasuje mi" lub "zakup przez pomyłkę"
Proszę, przykład; Smart nie jest darmowy, trzeba go kupić i sprzedający wliczają w cenę produktu Smarta, wiele tu jest na forum wpisów na ten temat,
przepraszam jesteś opłacanym trolem czy jaką rolę pełnisz na tym forum ?
@czesci_skowarcz trollem czy nie trollem , tacy jak Ty poprzez klapki na oczach nie potafią zrozumieć , że allegro jest takim samym przesiębiorstwem jak Twoje i nastawione jest na maksymalną zyskownosć , to jest cała zasada biznesu , zasady i cenniki są powszechnie udostępnione , a Twoim zadaniem jako przedsiębiorcy jest znalezienie złotego srodka , a jak nie potrafisz to może ....poszukaj innego kanału zbytu .
Jeśli ktoś opiera prowadzenie firmy na allegro to radzę ja zamknąć u mnie allegro to 30 % sprzedaży i staram sie żeby tak było cały czas mam 100% komentarzy pozytywnych i nie jest super sprzedawcą bo ma to gdzieś .U mnie zwrotów masa towary za 15 zł i za 700 zł porażka to jest zlikwidowanie czarnej listy i pozowanie na zwroty spółka
Rekord Polski w długości zdania masz gwarantowany.
A Smark jest obowiązkowy? Nie da się go wyłączyć?
Zwrotów można też uniknąć, wystarczy sprzedawać stacjonarnie.