Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogi moderatorze. Jestem początkujący. 10 stycznia klient wystawił mi negatywa i od tego czasu nie mam smarta. Zaproponowałem klientowi wysłanie prawidłowego towaru jak odeśle paczkę z błędnie wysłanym. Mogło tak wystąpić prze pomyłkę- każdemu się może zdarzyć. Klient nie skorzystał z prawa reklamacji. Dlaczego w takim razie ja mam płacić za kogoś aroganckie podejście. Może ktoś się podbudowuje wystawiając negatywy. Skoro nie odesłał towaru to też nie mogę być pewny czy owa pomyłka też się zdarzyła. Czy to my mamy na tym tracić. Możecie usuną mi tego negatywa i ponownie udostępnić mi smarta. Chce zarabiać na siebie a co jest jednoznaczne z tym, że i na was. Nick osoby kupującej to Może nie jestem jedyny z negatywem od tej osoby. To aktualnie jedyny negatyw. padałbym nick tej osoby jednak nie jestem pewny czy tu mogę.
Jeżeli ocena nie obrazą i jest zgodna z regulaminem, nie usuną.😐
To tak zwana subiektywna ocena kupującego. Inni za drobniejsze pier doły dostają negatywy.
Bądź twardy weź to na klatę.
@Twojczysty_dom Próżny twój trud i strzępienie jęzora. Choćbyś stanął na nosie, nie usuną. A jedyna rada jaką cię uraczą, to dogadaj się z kupującym. 😁
Ten kupujący niestety nie ma takiej chęci.
Allegro także takiego komentarza, który nie narusza regulaminu, nie usunie.
Łatwiej będzie Tobie otworzyć nowe konto i po 5 pozytywach masz już smarta.
A wiesz że nawet jak allegro usunie negatywny komentarz to kupujący będzie mógł go ponownie napisać 😀 Mi kiedyś usunęli negatywa ale na kolejny dzień ta sama osoba wystawiła go ponownie. Masz 97,7% więc jeszcze kilka komentarzy i będzie te 98%. Od razu dodaj tą osobę od negatywa na czarną listę aby już więcej nie mogła nic zakupić. Jedyny plus negatywnych opinii że się kasują po roku czasu tak sam zresztą jak pozytywne. Ciekawe jakby polował na takie świeże konta i po zakupie wystawiał negatyw aby ta osoba pozbyła się smarta. Można by wyłudzić jakieś fajne przedmioty od sprzedawcy 😁 Jak to mówią klient nasz Pan 😂
Udało się po 2 tygodniach. Pytanie ile czasu teraz musimy czekać na powrót smarta. Dziękuję za pomocne odpowiedzi.
Oblicza się to wg wzoru i wówczas jak spełnisz warunki wróci: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/zestawienie-ocen-sprzedazy-YLKolRY7qS0
Poleceń już 100 procent.
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
OBSŁUGA KUPUJĄCEGO
KOSZT WYSYŁKI
Coś jeszcze brakuje do powrotu smarta. Czy to kwestia systemowa i np. uaktualnia się raz na dobę.
Jutro poznamy odpowiedź.
Dziekuję i czekamy do rano.
A ja już przestałem "wchodzić kupującym w 4-ry litery". Po prostu jest tego za dużo. Wysyłałem prośby do kupujących, z prośbą o usunięcie komentarza (np, przesyłka za 8,99 zł jest za wysoka). Nie mam więcej ochoty "poniżać się" i wysyłać do kupujących próśb o usuwania takich komentarzy. To są koszty widoczne przed zakupem, do kosztów wysyłki typu Allegro... każdy sprzedawca dokłada min. 3 zł. Dlaczego mam wysyłać do kupującego prośbę o anulowanie/poprawę komentarza i się "płaszczyć" - to przecież sam serwis Allegro udostępnia bezprawnie kupującemu ocenę sprzedawcy, niezgodną z istniejącomi warunkami.
Pytanie ile czasu teraz musimy czekać na powrót smarta. Dziękuję za pomocne odpowiedzi.
Wg mnie już działa tylko trzeba zrobić to ręcznie wystawiając przedmiot ponownie lub zrobić edytuj przedmiot i nic nie zmieniając nacisnąć zapisz na dole i wtedy smart będzie widoczny. Albo poczekać do jutra. Dziwne że usunęli komentarz 🤔
Klient to zrobił po kilku prośbach i informacjach, że nie skorzystał z Prawa jakie mu przysługuje.