Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zamowila towar poprzez paczkomat (bez Smarta). Poprzez managera inposty zaimportowalem dane, zostala wygenerowana etykieta i paczka zostala umieszczona w paczkomacie. W tym samym momencie klientka otrzymala smsa z kodem do odbioru paczki (w paczkomacie nadawcy) - no i sobie ona tam kwitnie.
Inpost stwierdzil, ze jest to blad systemu i mam sobie ta paczke odebrac i nadac ponownie.
Mial ktos taki przypadek - jak sobie z nim poradzic?
CZy reklamacje zglaszac do Allegro czy Inpostu? (licze, ze ktos mi zwroci kase, za zle nadana paczke)
Jak nadac przesylke ponownie poprzez Allegro, aby nie placic zawyzonych kosztow wysylki?
Z gory dziekuje za pomoc 🙂
@accadia Ja wiem jedno, jeśli tę paczkę odbierzesz, to InPost stwierdzi, że odebrał ją kupujący, czyli że z ich strony wszystko jest w porządku. A kupujący przesyłki nie otrzymał i reklamację złoży Tobie.
Zgłoś problem przez infolinie z im post tam powiedzą ci co robić dalej z tym problemem .
Powiedzieli: wez kod odbiori, odbierz paczke i nadaj sobie ponownie
To tak wygląda jakbyś nadał do siebie (z zaznaczeniem punktu odbioru jako ten paczkomat w którym ją włożyłeś a kontakt na sms dostała klientka) .Nie wiem czy się tak da sam nie miałem takiego przypadku ale może sam wpisałeś omyłkowo wskazałeś paczkomat swój a nie klienta.Jeśli tak było to może faktycznie musisz ją sam odebrać ale co wpisać ? trzeba podać numer kodu i numer telefonu odbiorcy -tylko który swój czy klientki ?
Nie ma opcji, zebym cos zle wpisal, poniewaz dane sa importowane w managerze inpostu bezposrednio z allegro
@accadia : w kwestii zwrotu kasy za to nadanie nie liczyłbym na nic. Nie, nie dlatego, że to Twoja wina. W moim przypadku otwarły się dwie skrytki (jedna pod drugiej), a rozpatrująca reklamację o zwrot kosztu nadania nazwała to błędem operacyjnym. I możesz się odwoływać. Tak robi Inpost.