Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient zrobił u mnie zakup i skorzystał z przesyłki darmowej Smart. Jednak na stronie InPost musiałem opłacić przesyłkę ponieważ dostałem informacje o jakimś limicie. Proszę o wyjaśnienie sytuacji i informację jak odzyskać pieniądze z w.w wpłaty.
@DD_Sklep A co to za zamówienie? I o jakiej kwocie piszesz? Pierwsze słyszę tutaj o jakimś limicie?
@Client:44052296 W ramach Smart przysługuje jedna darmowa przesyłka do zamówienia, a taki komunikat pojawia się, gdy ktoś próbuje wygenerować kolejną etykietę do tego samego zamówienia
@SpeedyGonzalezz możliwe ale gdzie podziała się smartowa etykieta
to w kwestii poprawności moralno-politycznej sprostuje Twoje słowa, że nie jedna tylko określona ilość przesyłek przypisanych do zamówienia.
@Client:44052296 No, tak, to było pewne uproszczenie, zależy od ustawień cennika. Tak czy inaczej, to właśnie w wypadku generowania nadmiarowej etykiety pojawia się komunikat, o którym pisał @DD_Sklep
@DD_Sklep Zapewne wygenerowałeś więcej niż jedną przesyłkę do tego samego zamówienia
@DD_Sklep jeżeli faktycznie wysłałeś na drugich nie smartowych etykietach to pieniędzy nie odzyskasz.
@DD_Sklep A jeśli nie wysłałeś, to możesz odzyskać środki za niewykorzystaną etykietę:
https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete
@DD_Sklep A nie tworzysz drugiej paczki dla tego same zamówienia, lub sprawdź poprawność maila jak tworzysz paczkę !