Przesyłka anulowana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Przy części zamówień z dnia wczorajszego tj. 13.06.2022, w szczegółach zamówienia przy przesyłkach wyświetla się, że została ona anulowana. Wszystkie te przesyłki zostały nadane przez SMART.
Jest to jakiś błąd przy wyświetlaniu, czy przesyłki rzeczywiście zostały anulowane? Jeżeli tak, to z jakiego powodu?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A kolejna sprawa to przy moich zamówieniach przestało wyświetlać szybką dostawę(jutro/pojutrze) mimo, iż przesyłki wysyłane i dochodzą regularnie w czasie. Na ten moment wyświetla dostawę w piątek...
Wydaje mi się że jest to spowodowane wyświetlaniem anulowanych przesyłek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy jedno z drugim ma cos wspólnego czy nie ale dzisiaj widziałam tu post od klientki, która wkurzała sie że jej zamówienie samo sie anulowało....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PurpleBlackStore podaj proszę przykładowy numer zamówienia przy którym wyświetla się informacja o anulowaniu przesyłki? Gdzie ją widzisz?
Jeśli chodzi o drugie pytanie to wynika to z tego, że czwartek (16.06) to święto. Tutaj natomiast znajdziesz informacje na temat piątku (17 czerwca).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika przykładowe zamówienie z wyświetlającą się informacją o anulowaniu przesyłki: 59b11a71-eb2c-11ec-8ca5-d7ea3421f6bb.
Natomiast tak jak mówiłem wyświetla się to przy kilku zamówieniach