anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja allegro smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Topwinyl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

Klient zareklamał towar, nie chce jednak zwrotu wpłaty a jedynie wymiany. Skorzystał z allegro smart i opcji kupna na raty. Czy w związku z tym przy odesłaniu może skorzystać z opcji darmowej odesłania w ramach smart i czy wymiana na pełnowartościowy towar zakończy sprawę? Chodzi mi o to czy dla allegoro będzie jasne, że nie jest konieczny zwrot wpłaty. Moim zdaniem formularz nie jest jasny. Powinny być dwie opcje : jedna do zwrotu ( wiążaca się z koniecznością zwrotu wpłaty ) i druga oddzielna do reklamacji  z ewentulaną opcją zmiany jej w zwrot wpłaty kiedy wymiana towaru nie jest możliwa.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Topwinyl Może skorzystać z darmowego zwrotu. Po otrzymaniu paczki zwrotnej wejdź w  zakładce Zwroty -> Decyzja zwrotowa -> Odmowa zwrotu środków -> Wymieniam towar na nowy

oznacz moderatorów
Topwinyl
#8 Zapaleniec#

Serdecznie dziękuję za pomoc !

oznacz moderatorów