Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klient zareklamał towar, nie chce jednak zwrotu wpłaty a jedynie wymiany. Skorzystał z allegro smart i opcji kupna na raty. Czy w związku z tym przy odesłaniu może skorzystać z opcji darmowej odesłania w ramach smart i czy wymiana na pełnowartościowy towar zakończy sprawę? Chodzi mi o to czy dla allegoro będzie jasne, że nie jest konieczny zwrot wpłaty. Moim zdaniem formularz nie jest jasny. Powinny być dwie opcje : jedna do zwrotu ( wiążaca się z koniecznością zwrotu wpłaty ) i druga oddzielna do reklamacji z ewentulaną opcją zmiany jej w zwrot wpłaty kiedy wymiana towaru nie jest możliwa.
@Topwinyl Może skorzystać z darmowego zwrotu. Po otrzymaniu paczki zwrotnej wejdź w zakładce Zwroty -> Decyzja zwrotowa -> Odmowa zwrotu środków -> Wymieniam towar na nowy
Serdecznie dziękuję za pomoc !