Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wygląda reklamacja ?
Klient kupił przedmiot. Po miesiącu zgłosił.zwrot i zarządał zwrotu zapłaconej kwoty z powodu uszkodzenia.
Mogę się ewentualnie zgodzić na zwrot a kto powinen - zgodnie z prawem ponieść koszty wysyłki?
Skoro dopłacam do smarta to chyba już nie powinienem płacić za wysyłkę zwrotną?
Jak to u was wygląda?
Po miesiącu nie musisz godzić się na zwrot, chyba ze masz ustawiony taki czas na zwrot, a jak uszkodzony i jest to reklamacja to możesz naprawić, albo obniżyć cenę albo zwrócić kasę, Twój wybór!
dobre pytanie
Mam taki sam problem, chętnie poczytam
Zawsze zwrot to koszt kupującego ale jak reklamacja to twój.
@patiallegroo po miesiacu to jest reklamacja a nie zwrot a o sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje sprzedawca czyli naprawa wymiana lub zwrot kasy chcieć to może ale ty nie musisz tego chcenia spełniać