Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jeśli nie mam w ofertach udostępnionej opcji sposobu dostawy do punktu odbioru/paczkomatu czy stracę SMARTA ? Mam tylko dostawę Kurier DPD ?
@FUB_Step-Bud Tak, od 3 października konieczne będzie udostępnienie co najmniej 2 innych metod dostawy – do punktu odbioru i/lub automatu paczkowego. Tutaj znajdziesz szczegóły.
To wiem ale jak mam duze produkty i nie mogą byc do paczkomatu ani punktu odbioru to co ?
bo dla mnie to chore jest troche każdy produkt według przelicznika nie pasuje do paczkomatu ani punktu odbioru wiec jak mam dodac do swoich aukcji to ? bylo pisane ze jesli ktos nie udostepnia bo nie moze to nie starci ? czy moze wreszcie ktos napisac wkoncu jak to bedzie ?
Gdy sprzedajesz przedmioty, których nie można umieścić w automacie paczkowym – na przykład ze względu na rozmiar czy wagę. Jeśli masz oferty z takimi produktami i nie udostępniasz w nich metod dostawy do punktów odbioru i/lub automatów paczkowych, to po 3 października oferty te nadal będą Smart! czy mam temu wierzyc ?
@FUB_Step-Bud Tak, jest to informacja zawarta w komunikacie, do którego link zamieściłam w pierwszym poście.
Jak to będzie weryfikowane ? Wystawiam przedmioty nie mieszczące się do automatów. Co mam zrobić by nie stracić smarta ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALCkow odpisałam na Twoje pytanie tutaj.
Nie będziemy weryfikować rozmiaru przedmiotów ani ich wagi. Sprawdzimy, czy sprzedający udostępniał w swoich cennikach metody dostawy do punktu/automatu paczkowego. Jeśli tak, będziemy wymagać minimum 2 takich metod dostawy.