Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bla, bla, bla - Allegro przysyła kolejne e-maile. Produkuje się na stronach z opisami. Tworzy sążniste regulaminy i zakręcone "promocje".
Czy w takim razie mogło by w swoim zaawansowaniu technicznym, którym tak lubi chwalić się w mediach społecznościowych np. LinkedIn, wyświetlać jasno sprzedawcy, które wymagania ma spełnić by mieć aktywną usługę Smart? Bo w tej chwili to ... może ta forma dostawy, a może ilość komentarzy no a może ocena a może "morze", któż to wie?
Ogólnie warunki są określone co zrobić że oferty były Smart.😁
@atechnik_sklep Wszystkie warunki, które należy spełnić aby Twoje oferty były oznaczone ikoną Smart znajdziesz w tym artykule. Oczywiście, organizujemy promocje i akcje specjalne, które ułatwiają spełnienie tych warunków przez pewnien okres, ale we wskazanym przeze mnie artykule znajdziesz podstawowe zasady.
Dobry wieczór,
Musi Pan:
1) udostępnić metodę dostawy, która jest objęta programem smart (np. allegro paczkomaty Inpost)
2) Posiadać min. 5 poleceń od unikalnych kupujących
3) Wskaźnik poleceń nie może być niższy niż 98%
4) Udostępnić możliwość dokonania zwrotu towaru
Więcej informacji znajdzie Pan tutaj:
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart
Ad 2. Co do definiowania cennika dostaw:
Smart to takie coś bez którego da się żyć i sprzedawać na podobnym poziomie .Nie ma co lamentować że go dać nie chcą ,z czasem zrozumiesz że to ci za wiele nie pomoże a jak będziesz mieć dobry towar w dobrych cenach to cię klienci i tak znajdą.
Według badań Allegro, potencjalni kupujący częściej wybierają oferty oznaczone symbolem Smart. Dużo osób woli zakupić dany produkt w większej ilości po to aby aktywować smarta nie płacąc za dostawę (w tym ja :D) aniżeli mniej, płacąc jednocześnie za dostawę.
Oczywiście handlując towarem niszowym, cieszącym się sporym zainteresowaniem smart może być, ale nie musi - klienci i tak się znajdą 🙂
Tak, dużo osób woli zakupić dany produkt w większej ilości po to, aby aktywować smarta, a następnie nadwyżkę towaru zwrócić sprzedawcy 😛
Niestety Smart! jest w opcjach filtrowania ofert i często oferty bez Smart! po prostu nie są brane pod uwagę. Co z tego, że będą całkiem ok jeśli nie będzie widział ich klient?