Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Dostajemy maila z tytułem
"Upewnij się, że poprawnie rozliczasz przesyłki Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart!"
Dowiadujemy się, z maila:
"Zauważyliśmy, że niepoprawnie nadajesz przesyłki Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart!, przez co będziesz rozliczać się z InPost, a nie z nami. W ten sposób znacząco zwiększysz koszty wysyłki."
Ktoś wie o co chodzi?
Od zawsze wysyłane w ten sam sposób a teraz takie zaskakujące info z allegro (??)
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.
@InPost - możecie wyjaśnić z waszej strony?
@karmaipasza_pl
Informujemy, że otrzymana komunikacja ma na celu uniknięcie niepoprawnego podłączenia metod wysyłki przez Sprzedawcę, a tym samym zapewnienie prawidłowego rozliczania przesyłek Allegro Paczkomaty InPost w opcji Smart!.
Allegro wysyła komunikację w przypadku wykrycia nieprawidłowości w sposobie integracji. Dokument zawiera instrukcję prawidłowych ustawień, w zależności od sposobu nadawania paczek.
W przypadku pytań lub niejasności prosimy o kontakt bezpośrednio z Allegro.
Jak korzystasz z opcji ,, wysyłam z allegro ,, musisz podpiąć umowę . Korzystając z managera Inpost myślę ,że nie ma takiej potrzeby .
"Zauważyliśmy, że niepoprawnie nadajesz przesyłki Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart!, przez co będziesz rozliczać się z InPost, a nie z nami. W ten sposób znacząco zwiększysz koszty wysyłki. "
Myślę że każde z tych zdań to jedna wielka ściema.
Od zawsze w ramach smart rozliczam się z inpost i zawsze to było poprawne.
Wcale nie zwiększamy kosztów wysyłki. Na fakturze jest 8,99
A więc czy chodzi o coś innego jak ukrycie wszystkich opłat na jednej zbiorczej fakturze allegro?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ potrzeba konkretnego wyjaśnienia .
Nadaję z managera Inpost , nie korzystam z opcji ,, wysyłam z allegro ,, czy w takim przypadku konieczne jest podpięcie umowy ?
Dokładnie tak,
Paczki są nadawane z https://manager.paczkomaty.pl a więc to jest integracja allegro -> @InPost
Tym samym nie mamy możliwości inaczej zaimportować paczek.
Co więcej w https://manager.paczkomaty.pl widać popranie importowane przesyłki i oznaczenia paczka 0zł a wiec Allegro Smart więc o co chodzi dla Allegro i @InPost ???
@www_bokken_pl, z tego, co widzę, niepoprawnie została nadana przesyłka 89fc6612-13de-11ec-b6ce-e9a8b14c66f2 z 12.09. Czy nadawałeś ją przez Manager?
Tak, Wszystkie paczki z inPost nadawane są przez Manager - https://manager.paczkomaty.pl
@mr_oma
Sprawdziłem na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ i wyszukując po wskazanym 89fc6612-13de-11ec-b6ce-e9a8b14c66f2 i przeszukując skrzynkę mailową nie mamy takiego identyfikatora płatności.
@karmaipasza_pl, bardzo Cię przepraszam - w poprzedniej wiadomości oznaczyłam Ciebie, zamiast drugiego użytkownika. Poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości. Wyjaśniamy tę sprawę z przewoźnikiem.
@karmaipasza_pl, otrzymałam informację, że Twoje zamówienia powinny zaktualizować się automatycznie po dostarczeniu - proszę Cię o cierpliwość. Jeśli na odbiór jest 48h, po weekendzie informacje powinny być zaktualizowane.
@www_bokken_pl, to samo dotyczy zamówienia, które tu wskazałeś: 89fc6612-13de-11ec-b6ce-e9a8b14c66f2 z 12.09. 🙂
Wszystkie przesyłki nadawane są za pomocą baslinkera który ma integracje z https://manager.paczkomaty.pl
Jeśli wysyłacie paczki na własnej umowie z Inpost - sprawdźcie fakturę i liczbę przesyłek w danym okresie rozliczeniowym. Nas od kilku miesięcy Inpost obciążał pełną kwotą za "darmowe" przesyłki w SMART. Podobno sam zakodowany adres email Allegro już nie wystarcza do rozróżnienia czy paczka jest SMART czy nie. Ani Allegro ani Inpost nie informowało o tak istotnej zmianie.
@cyfrowe-pl aby za przesyłki nadane przez Wysyłam z Allegro rozliczać się z nami, a nie z przewoźnikiem podczas dodawania umowy własnej należy pamiętać o zaznaczeniu "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro" inaczej przewoźnik wystawi fakturę na pełny koszt przesyłki. Piszemy o tym tutaj.
Ponadto uruchomiliśmy mechanizm, który wykrywa przypadki, gdy sprzedający nie zaznaczył pola "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro" lub przekazuje do InPost nieprawidłowy serwis, nadając przesyłkę przez API.
W takim wypadku wysyłamy wiadomość e-mail o treści cytowanej w tym wątku przez innych sprzedających. W e-mailu umieszczamy również instrukcję, dzięki której sprzedający dowie się, jak może prawidłowo skonfigurować umowę InPost na swoim koncie Wysyłam z Allegro oraz jaki serwis (inpost_locker_allegro) powinien przekazywać do InPost jeśli nadaje przez API.