Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy kupującemu powinna naliczyć się opłata za przesyłkę 9.90 jeśli ja mam Smarta i w ofercie widnieje opłata zero zł? oferta : b1597527-be7b-4416-8ff5-d799d0ae05aa . jacek
A on ma Smarta?
@BZYKACZ36 a jaka wartość przedmiotu? Jaki rodzaj przesyłki?
A wiesz ze sprzedajac ze smartem nawet jako prywatny bedziesz musial przyjac zwrot wedlug allegro bo ci wklepia ap?
Ajć z deczka się pomyliłeś. On pisze o lokalnym. A Tam jak byk są komunikaty, że zakupy od osób prywatnych i zwrot nie przysługuje.
@AnnaG-Antyki no to wyobraz sobie ze wedlug allegro zwrot sie nalezy a sprzedajacy musi przyjac zwrot ostatnio dowalili ap sprzedajacemu prywatnie watek byl na forum. Wyslalem zapytanie do uokiku to powiedzieli ze nie obowiazuje ustawa konsumencka tylko kodeks cywilny ale allegro swoje klepie
@az1rael Proszę, a jak pisałem to się wyśmiewałeś. 😛
@LEW433 to co odwala allegro jest bezprawne przyszła mi interpretacja z uokiku - porady dla konsumenta- gdzie potwierdzili że zwrot nie przysluguje i nie obowiązuje w tym przypadku ustawa o ochronie konsumenta jednoczesnie wyslali mnie do beplatnego prawnika by ogarnal sytuacje
Czyli może nie być już Smarta na AL, albo się dostosują.
@az1rael na Allegro Lokalnie udostępniając dostawy w ramach Smart! sprzedający nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu. Sytuacja wygląda inaczej na Allegro, jeśli prywatny sprzedający w swoich ofertach udostępnia Smart!
@BZYKACZ36 w przypadku tej transakcji, kupujący nie posiadał Smart! i dlatego naliczyła się opłata za przesyłkę.