Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Koledzy Sprzedający właśnie miałem sytuację gdzie Allegro po zakupie powinno naliczyć Kupującemu za dostawę SMART Pocztex Pobranie 3,99 zł a naliczyło 0 zł. i jeszcze nie Allegro nie przyznaje się do tego.
Uważajcie i sprawdzajcie dokładnie co Allegro tam dolicza:)
Ciekawostka nie i CIIIISZSZA..........................
Jak widzę Allegro nie podejmuje tematu rozwiązania sprawy a my mamy w plecy 15,96 ale zawsze można to ,,doliczyć do kosztów towaru". Kiedyś Allegro nam tak odpisało:) Oczywiście będziemy wysyłać pismo do Allegro odnośnie zwrotów kosztów dostawy w wysokości 15,96 zł których przy zakupach nie doliczył Kupującemu. Ewidentnie zostaliśmy wyrolowani na kwotę 4 PACZKI po 3,99 zł=15,96zł a ciekawe czy takich przypadków nie było więcej bo wcześniej nie sprawdzaliśmy.
Ot i ciekawostka
Po podjęciu rozmowy na Allegro CZAT aż się Pani komputer z nami rozłączył:):):)
Oczywiście przy normalnej rozmowie.
Temat jest naprawdę nieciekawy i Allegro nas zbywa.
Pewnie ten temat też zostanie usunięty dla dobra Allegro??
Jeszcze jedna ciekawostka dotycząca kuriera DPD smart, klient może przekierować sobie paczkę a sprzedawca zostaje obciążony 11,99 za tą usługę. Z jakiej racji jest to obciążenie skoro usługę smart wykupuje klient.
Czego Allegro nie zrobi dla dobra Klienta:):)
Dlatego Sprzedający odchodzą od oferowania SMART ponieważ Allegro niedługo przeżuci całkowicie koszty dostawy na Sprzedających a Allegro będą się szczycić i reklamować że jedyni na rynku mają darmową dostawę A ty kombinuj człowieku.
Tak trzeba zrobić, zlikwidować wysyłki ze smart.
@majster_man Ja osobiście już zrezygnowałem ze smarta mam dość naciągania klientów na wyższe ceny towaru by tylko ktoś mógł więcej zarobić z prowizji. Klient często nieświadomie patrzy na darmochę za wysyłkę a niestety te koszty trzeba wliczyć w koszt towaru i jakby się temu dobrze przyjrzał to często by mu to wyszło taniej u sprzedawcy który sprzedaje bez smarta. Sam jak chcę coś kupić to porównuje ceny u sprzedawców ze smartem i bez smarta przy produkcie który mnie interesuje.
@cicop przepraszam, że czekałeś na naszą odpowiedź. Twoja sprawa jest konsultowana i otrzymasz od nas odpowiedź i wyjaśnienie w sprawie nr. 17141424. Zerwanie czatu wyniknęło z błędu technicznego i otrzymałeś od nas taką informację w wiadomości e-mail.
Zerwanie czatu wyniknęło z błędu technicznego - czy na prawdę? Błąd techniczny pojawia się w trudnych sytuacjach?
Tak dokładnie było jak napisałeś z tym błędem technicznym. Pani sama się rozłączyła co wynikało z rozmowy ale napisała że to z powodu błędu technicznego taka była rozgarnięta delikatnie napisane. Piszesz że jest białe i wysyłasz zrzut ekranu jako dowód a ona wmawia Ci że jest czarne i ma co innego