Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
przez 3 negatywne opinie straciłam SMART, a co za tym idzie uzyskałam 100% spadek sprzedaży. Poprosiłam Allegro o pomoc, ale zaproponowano mi jedynie wysłanie prośby do użytkowników.
W jednej sytuacji dogadałam się z klientką na zwrot zapłaty i obiecała mi zmienić ocenę - niestety nie zrobiła tego.
Druga klientka twierdzi, że sprzedany kubek pomieści jedynie 350 ml (a nie 500 ml wg opisu) wlewając 2,5 cm poniżej rantu kubka. Ma film nagrany na tę okoliczność, ale nie udostępniła go. Dodatkowo twierdzi, że wprowadzam klientów w błąd. Kubek mieści opisane 500 ml i zostaje jeszcze margines, aby się nie wylało przy przenoszeniu. Uważam, że ten komentarz jest krzywdzący.
Co mogę w tej sytuacji zrobić?
@szklowdomu pozakładaj im sprawy w sądzie skoro są to komentarze nie słuszne 🙂 i żądaj odszkodowania za straty w sprzedaży 🙂
Teraz nie mama nawet za co. Ale odpowiedź warta tych klientów 😞
@szklowdomu za spadek sprzedaży to prędzej podziękuj Allegro za pokazywanie dostawy 10 dni 😛
Też straciliśmy smarta przez negatywy od klientów, którzy mimo wyłączeń odstąpienia od umowy próbowali na nas wymóc zmianę decyzji. Oczywiście Allegro nic z tym nie zrobi pomimo przyznania nam 100% racji w dyskusji. Pomijam już negatyw do anulowanej transakcji, gdzie Kupujący 15 minut po zakupie zgłosił zwrot.
Mimo braku smarta klienci dalej kupują u nas bo... ceny spadły 😛 Po prostu zdjęliśmy z narzutu płacone dopłaty do "darmowego" smarta. Jak ktoś ogarnia dodawanie i odejmowanie na poziomie szkoły podstawowej i potrafi porównać cenę z dostawą do ceny z "darmową" dostawą, to i tak kupi. Jak ktoś patrzy tylko na znaczek smart, to trudno, niech przepłaca jak chce. 🙂
Walić ile wlezie wezwań przedsądowych do usunięcia a potem w sądzie o odszkodowanie za straty w sprzedaży za niesłusznie wystawiony komentarz