Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Widzę, że przy moich aukcjach nie ma już oznaczenia Smart! Przy innych opcjach mam smarta tj przy paczce w RUCHU , Żabce itd , a przy paczkomacie nie ma. Wszystko mam idealnie prowadzone. Co się mogło stać
Pozdrawiam,
@polcia56 paczkomat InPost, spróbuj zmienić na Allegro paczkomat InPost
Ale właśnie mam Allegro paczkomat Inpost.
@polcia56 Podaj numer przykładowej oferty, której dotycz ten problem.
8949326057 numer ofert
Dziękuję
@polcia56 Tak, jak napisał @pulkownik66, w ofecie masz Paczkomaty InPost, a nie Allegro Paczkomaty InPost. Zmiana powinna rozwiązać problem.
W tej ofercie https://allegro.pl/oferta/buty-sportowe-trampki-adidas-grand-court-k-ef0101-9520324745 również jest Paczkomat InPost, ale ze Smart.
Bo tak pokazuje na stronie oferty, ale w cenniku trzeba zaznaczyć ,,Allegro paczkomat InPost" nie sam Paczkomat InPost
Ale ja zaznaczam w cenniku Allegro Paczkomat Inpost. Cały czas tak miałem. A po jakimś czasie znikł mo smart z paczkomatu a został tylko przy RUCHU.
@polcia56 to już tylko Allegro może się wypowiedzieć, dla czego tak jest. Bo widzę że masz oferty pomieszane, jedne mają inne nie mają smart
Przy tej ofercie spróbuj dodać jeszcze jednego przewoźnika z oferowanych przez Allegro- https://allegro.pl/oferta/mocowanie-ladunku-zaczep-ucho-ducato-jumper-boxer-9769099720
@polcia56 Wyjaśniam tę sprawę. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się ponownie.
@polcia56 Dostałam informację, że zostałeś wykluczony z możliwości udostępniania darmowej dostawy w ramach Smart! dla paczkomatów InPost, ponieważ źle przekazywałeś adresy mailowe klientów.
@xyz96 We wskazanej przez Ciebie ofertcie wszystko się zgadza. Smart! pojawia się poprawnie przy paczkomatach, a opcja darmowej przesyłki kurierskiej jest widoczna w cenniku dla klientów, którzy mają aktywną usługę Allegro Smart!
@xyz96 W tej ofercie widzę oznaczenie Smart! z kurierem. Dopiero po rozwinięciu opcji dostawy pojawia się Smart! przy paczkomatach. Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Odezwę się, gdy będę miała więcej informacji.
Dzień dobry,
Pani Natalio, mam podobny problem co użytkownik wyżej. Wydaje mi się, że spełniłem wszystkie wymagania, aby mieć jako sprzedawca mieć opcję wysyłki Smart 0 zł. Czy mogę prosić o sprawdzenie co jest nie tak?
Pzdr
@Lewar1929 Proszę mi podać numer przykładowej oferty, której dotyczy problem.
@Lewar1929 W Twoim przypadku powodem był brak warunków zwrotów, ale widzę, że zwroty już udostępnione, więc Smart jest.
Zgadza się, wczoraj na to wpadłem. Dziękuje za pomoc