Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc w związku z brakiem możliwości kontaktu z Pocztą (telefony kontaktowe albo od razu rozłączają się, albo podana jest informacja, aby zadzwonić w późniejszym terminie) Otrzymałam od PP. S.a. zarówno sms-y, jak i e-maile o terminie (tylko dzień) dostarczenia przesyłki. Cały dzień czekaliśmy (zaangażowała się rodzina) na dostarczenie przesyłki, nie doczekaliśmy się. Wieczorem przeczytałam, że odbyła się próba dostarczenia, ale była nieskuteczna. Dziś znowu wysłano do mnie sms-a i e-maila i czekam, ale nie wiem, jak skontaktować się z kurierem, aby dowiedzieć się, o której godzinie mogę spodziewać się dostawy. Zazwyczaj przed dostarczeniem przesyłki kurier (nie z Poczty) dzwonił do mnie i można było spokojnie umówić się. Zawsze w sms-ach (nie z Poczty) miałam również podany numer telefonu kuriera i sama mogłam zadzwonić. Od Poczty nie ma żadnej informacji, poza tą: "dziś doręczymy Twoją paczkę". Nie wiem już, jak mam odebrać przesyłkę, jak skontaktować się z kimś kompetentnym, aby uzyskać jakąkolwiek pomoc.
Za przesyłkę do chwili odbioru odpowiada sprzedający więc w zasadzie nikt z tobą nie musi rozmawiać tam na PP.
Kurier Pocztexu nie dostarczył przesyłki, a napisał, że odbyło się nieudane dostarczenie. Dziś zrobi pewnie to samo, bo nadal go nie ma. W jaki sposób sprzedający może wpłynąć na taką sytuację?
@marluki w najbliższym urzędzie pocztowym. bardzo czesto paczki pocztex dostarczają po prostu listonosze wiec prawdopodobnie tam bedziesz mógł sie wszystkiego dowiedzieć podając numer przesyłki
@LEW433 nie ma racji. Na poczcie musza rozmawiac zarówno z nadawcą jak i adresatem przesyłki . Jełsi nic nie ustalisz na swojej poczcie ( tak jest zawsze najszybciej) możesz jutro napisac wiadomość do sprzedającego. Będzie miał możliwośc napisania reklamacji na opóźnienie doręczenia co powinno przyspieszyć sprawe. Natomiast najsyzbciej powinno być uzyskanie informacji w polacówce pocztowej która odpowiada za doręczenie.
@marluki Najszybszym rozwiązaniem będzie kontakt na czacie z doradcą, który przekaże odpowiednie zgłoszenie przewoźnikowi. Skorzystaj proszę z tego formularza.
u mnie pocztex wrzuca tylko awizo, a kurierzy nie mają służbowych komórek, łódzkie
@marluki > https://www.poczta-polska.pl/kontakt/ > tam są telefony BOK-u > odbierają tylko czasami trzeba długo czekać, bo dużo osób dzwoni > podają CI który jesteś w kolejce > możesz tam spokojnie się dowiedzieć i zrobić małą awanturkę > będą rozmawiali z odbiorcą > naszykuj nr. przesyłki, dane odbiorcy
Ja jak dostaję porannego sms-a to jest w nim telefon kontaktowy do kuriera > jak nie usunąłeś to sprawdź czy go tam nie ma > w mailu zawsze też był
@LEW433 Jak zwykle piszesz bzdury > nieraz interweniowałem jako odbiorca w ten sposób > jak mojego stałego kuriera z Pocztexu ktoś zastępował > najczęściej kończyło się przyniesieniem następnego dnia przesyłki dodatkowym kurierem > ja wiem, że Ty byś chciał aby kupujący zrobił awanturę na Allegro, sprzedającemu
Jak nie mieszkasz w granicach administracyjnych miasta wojewódzkiego (z niewielkimi wyjątkmi), to możesz spróbować odebrać przesyłkę w placówce oddawczej (podana jest w emonitoringu).
Natomiast w miastach wojewódzkich, paczki doręczane są bezpośrednio z WER (sortowni) z pominięciem lokalnych placówek pocztowych. Dopiero w razie awizowania przesyłka trafia do placówki awizacyjnej, gdzie można ją odebrać.
ps. W WER Warszawa ostatnio są problemy z ostatnią milą. Brakuje m.in. ludzi do rozwożenia paczek.
Kurier, tak jak myślałam, nie pojawił się, a w historii przesyłki znów pojawił się wpis: nieudane doręczenie. Napisałam wiadomości: do sprzedającego z prośbą o pomoc i na kontakt poczta polska. Skorzystałam również z podanego powyżej formularza. Teraz czekam na rozwój wypadków. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem i wsparcie. Poczytałam opinie na stronie sortowni i z przerażeniem zauważyłam, że jest więcej takich jak ja. Mam nadzieję jednak, że problem będzie rozwiązany, ale kosztuje mnie to sporo nerwów i straciliśmy z rodziną dwa dni na ślęczenie przy oknie.
Nie daj się wciągać w tą grę, sprzedający firma jest odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odbioru, wg prawa.
@marluki Zamiast formularza dużo skuteczniejszy jest kontakt telefoniczny > wtedy jest wszystko załatwiane na bieżąco > na odpowiedź z formularza możesz czekać dużo dłużej
A jak przerzucisz na sprzedawcę > zgodnie z sugestią forumowego podpuszczacza do awantur > to tylko jeszcze bardziej wydłużysz czas oczekiwania > wiem, bo to przerabiałem jako odbiorca > krótka rozmowa podniesionym głosem z dziewczyną z BOK-u > na następny dzień specjalny kurier przyniósł przesylkę
@Typowy sprzedający ten sam, sprzedać i niech się goni- taki sam a może ten sam, żadnych telefonów , będzie Cię zbywał i złote góry obiecywał.😡
@marluki Czyli wg. wpisów naszego kiciusia powinieneś gnębić sprzedającego > Nie daj się wciągać w tą grę, sprzedający firma jest odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odbioru, wg prawa > wg. innej wersji > może ten sam, żadnych telefonów , będzie Cię zbywał i złote góry obiecywał.
Czyli i tak źle, i tak niedobrze > jak się nie obrócisz d... z tyłu
Przecież sprzedający odpowiada i dobrze się z nim kontaktować, nieprawda?
Skontaktowałam się ze sprzedającym i otrzymałam taką odpowiedź: "Niestety nie mamy wpływu na pracę przewoźnika. W okresie przedświątecznym nasz magazyn jak również firmy kurierskie są mocno przeciążone i notują duże opóźnienia. Mamy nadzieję że dzisiaj bez problemów kurier dostarczy paczkę do Państwa". Komentarz chyba zbyteczny, bo jak widać od sprzedającego nie można oczekiwać pomocy. Pieniądze dostał, więc sprawy nie ma.
@marluki Sprzedający ma rację > jest okres przedświąteczny > paczek jest dużo więcej niż w normalne dni > w niektórych firmach kurierskich brakuje ludzi > niestety zarobki tam nie są rewelacyjne.
Przecież ten sprzedający będzie tą samą drogą załatwiał z pocztą to samo co Tobie było by łatwiej > już pisałem Ci, że u mnie po jednym ostrzejszym telefonie paczka była na następny dzień > zamiast zadzwonić do BOK-u wolisz tracić czas i pisać tu na AG > nikt za Ciebie tej sprawy nie załatwi
Jak chcesz to możesz słuchać lewa > jego systemem to może paczka przyjdzie w przyszłym roku > po stracie przez Ciebie mnóstwa czasu i nerwów na dyskusje i przepychanki.
Nie wolę tracić czasu i wiem, że muszę sama tę sprawę wyjaśnić. Do BOK-u dzwonię już drugi dzień i połączenie graniczy z cudem. Pisałam tu, licząc na wskazówki, ponieważ jeszcze takiej sytuacji nie miałam.