Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka wysłana 2 dni temu, w jaki sposób można zgłosić reklamację?
Przez zakładkę Allegro (wysyłam z Allegro) przekierowuje na stronę UPS - formularz zgłoszenia reklamacji a tam po wypełnieniu tego formularza wyskakuje komunikat
"Nie można przesłać reklamacji.
Numer Twojego konta nie jest powiązany z Twoim profilem na UPS.com. Kliknij tutaj i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać konto.
Jeśli jesteś użytkownikiem CampusShip lub Quantum View, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym, by dodać numer(y) konta. [UPS:E024]"
Gdzie oczywiście klik na TUTAJ nie działa 😞
Więc w jaki sposób można zgłosić tą reklamację?
@czerwonybonzaj wyślij proszę zrzuty ekranu z całego ekranu z datą i godziną na spolecznosc@allegro.pl. W treści maila wklej proszę link do tego wątku. Dziękuję.