Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dlaczego nie wszystkie moje oferty są Smart, cennik jest tam sam dla wszystkich.Ten sam produkt ma dwa kolory jedno ma oznaczenie smart a już drugie nie.
@fryzjernet2 oznaczenie Smart! wyłączamy stopniowo dla ofert, które nie spełniają warunków.
W Twoim przypadku brakuje co najmniej 3 metody dostawy do punktów odbioru lub automatów paczkowych z listy metod kwalifikujących, w tym Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier).
@la_nika Mamy podobny problem, dołączamy screenhota ekranu. Pisze, że obie metki są Smart! jednak kiedy idziemy sprawdzić z kont osobistych i zamówić, musimy zapłacić za dostawę, chociaż zapłaciliśmy za Pakiet Smart!. Czy mogłoby państwo sprawdzić, co się dzieje, większość metod wysyłki jest wybierana.
@VivaBeautyShop żeby w Twoich ofertach była dostępna opcja Smart dla kupujących musisz spełnić warunki wymienione w tym artykule.
zapoznaliśmy się z warunkami i wybraliśmy odpowiednią liczbę opcji dostawy do punktu odbioru oraz 2 inne opcje z listy. I nadal nie ma możliwości zamówienia naszych towarów za darmo z dostawą Smart! ;(
@VivaBeautyShop Przyczyną problemu są Wasze wyniki w jakości sprzedaży (obecnie wymagają poprawy) oraz brak wymaganej liczby ocen.
Najpierw zwiększcie dostępność punktów nadania/odbioru, później wymuszajcie te metody dostawy! Nie będę jeździć 15km, żeby nadać przez wasze automaty! Kicham na ten "smark", przynajmniej nie stracę przy zwrocie zakupu (bo oczywiście opłata za smark wtedy przepada).
@fryzjernet2 zajrzyj do skrzynki e-mail przypisanej do konta allegro to się dowiesz .
to najlepsze: Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier) – warunek konieczny