anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, dlaczego nie wszystkie moje oferty są Smart, cennik jest tam sam dla wszytskich.

MAMY ROZWIĄZANIE!
fryzjernet2
#7 Wielbiciel#

Witam, dlaczego nie wszystkie moje oferty są Smart, cennik jest tam sam dla wszystkich.Ten sam produkt ma dwa kolory jedno ma oznaczenie smart a już drugie nie. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fryzjernet2 oznaczenie Smart! wyłączamy stopniowo dla ofert, które nie spełniają warunków.
W Twoim przypadku brakuje co najmniej 3 metody dostawy do punktów odbioru lub automatów paczkowych z listy metod kwalifikujących, w tym Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier).

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#8 Zapaleniec#

@la_nika Mamy podobny problem, dołączamy screenhotaScreenshot 2024-01-07 173211.png ekranu. Pisze, że obie metki są Smart! jednak kiedy idziemy sprawdzić z kont osobistych i zamówić, musimy zapłacić za dostawę, chociaż zapłaciliśmy za Pakiet Smart!. Czy mogłoby państwo sprawdzić, co się dzieje, większość metod wysyłki jest wybierana.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop żeby w Twoich ofertach była dostępna opcja Smart dla kupujących musisz spełnić warunki wymienione w tym artykule.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#8 Zapaleniec#

zapoznaliśmy się z warunkami i wybraliśmy odpowiednią liczbę opcji dostawy do punktu odbioru oraz 2 inne opcje z listy. I nadal nie ma możliwości zamówienia naszych towarów za darmo z dostawą Smart! ;(

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop Przyczyną problemu są Wasze wyniki w jakości sprzedaży (obecnie wymagają poprawy) oraz brak wymaganej liczby ocen.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ogryz7
#11 Animator#

Najpierw zwiększcie dostępność punktów nadania/odbioru, później wymuszajcie te metody dostawy!  Nie będę jeździć 15km, żeby nadać przez wasze automaty! Kicham na ten "smark", przynajmniej nie stracę przy zwrocie zakupu (bo oczywiście opłata za smark wtedy przepada).

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@fryzjernet2 zajrzyj do skrzynki e-mail przypisanej do konta allegro to się dowiesz .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

to najlepsze: Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier) – warunek konieczny

oznacz moderatorów