Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam,
Nie mogę wysłać paczki. Cały czas komunikat o złym telefonie, choć telefon dobrze wpisany. Już nie mam siły.
48283231-331f-11ed-84e3-091711258204, proszę moderatorów o sprawdzenie przyczyny.
@EkoStan_pl Cześć. 🙂 Spróbuj zapisać numer klienta bez "0" na początku.
Wpisywałam bez 0 sam numer - nic, z +48 - tez nic nie wchodziło.
@EkoStan_pl A czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu? Czy chodzi o numer odbiorcy czy nadawcy?
Sprawdź proszę w Książce adresowej (tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia) czy masz poprawnie uzupełniony swój numer.
Witam . Mam ten problem z Allegro UPS , wyskakuje komunikat „ Błąd przetwarzania . Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy ".
Proszę o pomoc
@witilo1967 Hej 🙂 Poproszę Cię o to samo - uzupełnij dane w Książce adresowej: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
Ale tam nie miejsca na numer telefonu . Wszędzie mam wpisane numer telefonu , tam gdzie trzeba. Taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz
Proszę spojrzeć na zamówienie nr
bff21411-3429-11ed-8dcc-cdf22b73e33c
Z góry dziękuję
@witilo1967 Zamówienie bff21411-3429-11ed-8dcc-cdf22b73e33c ma status płatności "Rozpoczęta", czyli środki jeszcze nie zostały zaksięgowane lub pojawił się inny problem z płatnością - dlatego nie możesz wygenerować etykiety. Zamówienie wyślij dopiero wtedy, kiedy zostanie opłacone.
Upss , przepraszam to nie zamówienie. To faktycznie nie jest opłacone
A może Pani sprawdzić
dc67f1a1-3424-11ed-a462-d1fe93970603
Przepraszam za zamieszanie
@witilo1967 Prześlij mi proszę zrzuty ekranu kolejno wykonywanych kroków z widocznym adresem URL, datą oraz godziną (sprawdzimy co dokładnie się dzieje).