Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poprzez integracje Wysyłam z allegro chcielibyśmy skorzystać z wysyłki DHL, niestety przy zaznaczeniu kilku paczek wyskakuje taki błąd:
"Usćuga wielopaczka nie jest dostępna u tego przewoźnika (ERROR items) (#NP5)"
Czy ktoś z was miał taki problem i ma może do niego rozwiązanie?
@LiderWood muszę poprosić Cię o kontakt z Baselinkerem, ponieważ to oni mogą pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Dostałem poniższą odpowiedź od Supportu Baselinkera
"Komunikat pochodzi z API Allegro, nie jest tworzony przez nas. Najwyraźniej tworzenie wielopaczek dla tego kuriera nie jest u nich możliwe podczas generowania przesyłek API."
Czy mógłbym prosić o sprawdzenie tego po waszej stronie?
@LiderWood Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
@nat_not
pozwolę podpiąć się pod temat - mam ten sam problem.
przykładowy numer zamówienia z taka zwrotką z baselinkera to
23eb0ea0-aad4-11ee-9d4c-31ee45aedb1a
Baselinker po kontakcie z nimi odpowiedział nam dokładnie tak samo - jest to problem z tym, że "przewoźnik dla danej metody dostawy nie udostępnia możliwości tworzenia wielopaczek."
W tym konkretnym zamówieniu wygenerowaliśmy wielopaczkę z poziomu allegro ale to nie rozwiązuje naszego problemu.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
@MantaSklep dowiaduję się, czy jesteśmy w stanie pomóc. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@la_nika
Dziękuję, czekamy cierpliwie 🙂
@MantaSklep bardzo przepraszam, że czekaliście na odpowiedź.
Otrzymałam informację, że DHL nie przyjmuje wielopaczek, przesyłki trzeba nadawać pojedynczo bez względu na to z którego narzędzia korzystacie.