Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , czy ktoś ma podobny problem ? Klient zakupił towar z wysyłką inpost Smart. Mam widoczne to w panelu i zawsze działało bez zarzutu, natomiast generując etykiete wysyłkową tego Smart nie ma i nalicza opłatę. Czy ma ktoś podobny problem?
@GermanRc Może klient nie ma Smart?
W zamówieniu na allegro pokazuje mi zamówienie ze Smart. Inaczej by to nie wyskoczyło tylko koszt dostawy. W panelu jest 0 zł a na inpost już opłata i nie ma tego 0zł przy typie przesyłki.
@GermanRc sprawdź czy poprawnie przechodzi mail kupującego
Zwróć uwagę, że na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem “+” w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl
jest taki sam jak w zamówieniu
Reszta zamówień jest ok. Tylko z tym mam problemy. Najwyżej napiszę reklamację . Może się coś w inpost się źle załadowało.
@_HolaOla_ niestety chyba jest jakiś większy błąd z wysiłkami smart przez impost bo u mnie tez nie działa poprawnie i za dwie przesyłki SMART w menadżerze inpostu chce naliczać opłatę, złożyłem zgłoszenie numer "12836841" mam nadzieję ze problem zostanie szybko rozwiązany
@interzakupy_2006 Konsultowałam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem i obecnie dział techniczny firmy Inpost zajmuje się wyjaśnieniem tej sprawy. Wiem, że dostałaś wcześniej wiadomość mailową od nas w tej sprawie, ale sprawdź proszę ponownie swoją skrzynkę. Przed chwilą wysłaliśmy do Ciebie kolejną informację.
@_HolaOla_ dziękuję za odpowiedź, widzę ze problem został naprawiony bo udało się wypisać listy przewozowe do tych przesyłek bez opłaty
Być może to faktycznie jest powodem. Mylące jest jednak to że klient ma w statusie zaznaczone że wysyłka Smart co w tym wypadku nie do końca jest prawdą tylko ma darmową wysyłkę od nas. Nie raz już wysyłaliśmy powyżej jakieś kwoty to po prostu, wysyłka była 0,00 a teraz jest napis Smart i to może zasugerowało mi wysyłkę. Chociaż wydaje mi się że w takich wypadkach jeśli klient ma usługę Smart to bez znaczenia czy zrobił zakupy za 80zł czy 200zł Smart powinien być po obu stronach. No ale najwidoczniej tak nie jest.
A jak ze statusem płatności - zamówienie widnieje jako opłacone?