Wysyłka Smart

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam , czy ktoś ma podobny problem ? Klient zakupił towar z wysyłką inpost Smart. Mam widoczne to w panelu i zawsze działało bez zarzutu, natomiast generując etykiete wysyłkową tego Smart nie ma i nalicza opłatę. Czy ma ktoś podobny problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GermanRc Może klient nie ma Smart?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W zamówieniu na allegro pokazuje mi zamówienie ze Smart. Inaczej by to nie wyskoczyło tylko koszt dostawy. W panelu jest 0 zł a na inpost już opłata i nie ma tego 0zł przy typie przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GermanRc sprawdź czy poprawnie przechodzi mail kupującego
Zwróć uwagę, że na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem “+” w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jest taki sam jak w zamówieniu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reszta zamówień jest ok. Tylko z tym mam problemy. Najwyżej napiszę reklamację . Może się coś w inpost się źle załadowało.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GermanRc Podaj mi proszę o jakie zamówienie dokładnie chodzi, sprawdzimy tę sytuację.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ niestety chyba jest jakiś większy błąd z wysiłkami smart przez impost bo u mnie tez nie działa poprawnie i za dwie przesyłki SMART w menadżerze inpostu chce naliczać opłatę, złożyłem zgłoszenie numer "12836841" mam nadzieję ze problem zostanie szybko rozwiązany

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@interzakupy_2006 Konsultowałam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem i obecnie dział techniczny firmy Inpost zajmuje się wyjaśnieniem tej sprawy. Wiem, że dostałaś wcześniej wiadomość mailową od nas w tej sprawie, ale sprawdź proszę ponownie swoją skrzynkę. Przed chwilą wysłaliśmy do Ciebie kolejną informację.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ dziękuję za odpowiedź, widzę ze problem został naprawiony bo udało się wypisać listy przewozowe do tych przesyłek bez opłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Być może to faktycznie jest powodem. Mylące jest jednak to że klient ma w statusie zaznaczone że wysyłka Smart co w tym wypadku nie do końca jest prawdą tylko ma darmową wysyłkę od nas. Nie raz już wysyłaliśmy powyżej jakieś kwoty to po prostu, wysyłka była 0,00 a teraz jest napis Smart i to może zasugerowało mi wysyłkę. Chociaż wydaje mi się że w takich wypadkach jeśli klient ma usługę Smart to bez znaczenia czy zrobił zakupy za 80zł czy 200zł Smart powinien być po obu stronach. No ale najwidoczniej tak nie jest.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak ze statusem płatności - zamówienie widnieje jako opłacone?