anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka Smart

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Witam , czy ktoś ma podobny problem ? Klient zakupił towar z wysyłką inpost Smart. Mam widoczne to w panelu i zawsze działało bez zarzutu, natomiast generując etykiete wysyłkową tego Smart nie ma i nalicza opłatę. Czy ma ktoś podobny problem? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

xyz96
#21 Demiurg#

@GermanRc Może klient nie ma Smart?

oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

W zamówieniu na allegro pokazuje mi zamówienie ze Smart. Inaczej by to nie wyskoczyło tylko koszt dostawy. W panelu jest 0 zł a na inpost już opłata i nie ma tego 0zł przy typie przesyłki.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@GermanRc sprawdź czy poprawnie przechodzi mail kupującego 

Zwróć uwagę, że na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem “+” w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl

________
Κώστας
oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

jest taki sam jak w zamówieniu

oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Reszta zamówień jest ok. Tylko z tym mam problemy. Najwyżej napiszę reklamację . Może się coś w inpost się źle załadowało. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc Podaj mi proszę o jakie zamówienie dokładnie chodzi, sprawdzimy tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

interzakupy_2006
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_  niestety chyba jest jakiś większy błąd z wysiłkami smart przez impost bo u mnie tez nie działa poprawnie i za dwie przesyłki SMART w menadżerze inpostu chce naliczać opłatę, złożyłem zgłoszenie numer "12836841" mam nadzieję ze problem zostanie szybko rozwiązany

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@interzakupy_2006 Konsultowałam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem i obecnie dział techniczny firmy Inpost zajmuje się wyjaśnieniem tej sprawy. Wiem, że dostałaś wcześniej wiadomość mailową od nas w tej sprawie, ale sprawdź proszę ponownie swoją skrzynkę. Przed chwilą wysłaliśmy do Ciebie kolejną informację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

interzakupy_2006
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_  dziękuję za odpowiedź, widzę ze problem został naprawiony bo udało się wypisać listy przewozowe do tych przesyłek bez opłaty

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

GermanRcA może to jest odpowiedź -Aby mieć darmową dostawę, kup u GermanRc za co najmniej 150,00 zł.??

oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Być może to faktycznie jest powodem. Mylące jest jednak to że klient ma w statusie zaznaczone że wysyłka Smart co w tym wypadku nie do końca jest prawdą tylko ma darmową wysyłkę od nas. Nie raz już wysyłaliśmy powyżej jakieś kwoty to po prostu, wysyłka była 0,00 a teraz jest napis Smart i to może zasugerowało mi wysyłkę. Chociaż wydaje mi się że w takich wypadkach jeśli klient ma usługę Smart to bez znaczenia czy zrobił zakupy za 80zł czy 200zł Smart powinien być po obu stronach. No ale najwidoczniej tak nie jest.

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

A jak ze statusem płatności - zamówienie widnieje jako opłacone?

oznacz moderatorów