Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem towar - bagażnik na rower i próbowałem go wysłać do nabywcy przez funkcję na Allegro, ale za każdym razem wyskakiwał błąd dotyczący wydruku etykiety. Zamówiłem więc firmę inPost Manager paczek i zapłaciłem sporą kwotę bo ponad 42 zł i czekam na kuriera. Chociaż jestem Smart i była możliwość przesyłki bez opłat, to niestety nie mogłem z tego skorzystać. Plus opłata za sprzedaż daje to 1/3 ceny towaru który wystawiłem. Kiepski interes niestety.
Kiedy próbuję napisać korespondencję do Allegro to pyta mnie o numer towaru, a ja nigdzie tego numeru nie widzę
@Stany_2008 a nie możesz zignorować pytania o przedmiot (powinien być na dole oferty)
A jaki błąd Ci wyskakiwał, że nie mogłeś nadać przez allegro czy menadżera paczek? Możesz dołączyć zrzut?
Cześć, @Stany_2008. Sprawdziłam zamówienie i widzę, że problem dotyczył błędnego formatu numeru telefonu, który podał kupujący.
Jeśli nie wykorzystałeś jeszcze etykiety wygenerowanej przez Managera Paczek InPost - możesz skontaktować się z InPost w sprawie zwrotu pieniędzy. Tutaj znajdziesz informację na ten temat. Natomiast przy zamówieniu, mogę poprawić numer telefonu, abyś mógł wygenerować etykietę u nas - daj znać czy to zrobić. 😊
Niestety, przesyłka poszła przez Managera Przesyłek i jest po sprawie, oczywiście z moją pokaźną stratą