Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zapytać o wysyłkę towaru sprzedanego w ramach Allegro Smart. Przesyłka została nadana poprzez serwis Apaczka, podane zostały prawidłowe dane, w tym adres e-mail wygenerowany przez Allegro do zamówienia, a mimo to przesyłka nie została rozliczona w ramach cennika Smart, tj. 8,99 zł, paczkomat InPost (sprzedaż za kwotę poniżej 40 zł). W związku z tym, czy korzystanie z wysyłek w cenach podanych w cennikach Allegro możliwe jest tylko poprzez serwis Allegro? Według informacji które znalazłem zarówno w Pomocy Allegro, jak i na stronie Apaczki, ceny za wysyłkę zamówień importowanych z Allegro powinny być rozliczane według cennika Allegro.
Tak się zgadza, ale tam jest kilka warunków, konto firma, poprawny mail, potwierdzenie Allegro o Smarcie i jeszcze kilka, lepiej zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@pantermek podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Sprawa dotyczy zamówienia dc1967f1-b379-11ec-9f29-13ed81f81e84
@pantermek już wyjaśniam w przypadku tego zamówienia kupująca nie miała wykupionego Smarta, więc przesyłka nie była zrealizowana w ramach Smart!
Rozumiem, jednak nadal niezrozumiałe dla mnie jest dlaczego za nadanie paczki zapłaciłem 9,84 zł +VAT a nie 8,99 brutto tak jak jest w cenniku Allegro... 🤔 Taką też kwotę za przesyłkę otrzymałem od kupującej.
@pantermek
Prawdopodobnie skorzystałeś z usługi "Paczkomaty InPost", a nie "Allegro Paczkomaty InPost".