Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem jest taki. Nadawałem paczkę i złe kliknąłem gabaryt A zamiast B. Nadałem więc jeszcze raz jako gabaryt b. Usunąłem list z gabarytu a. Wszedłem na konto allegro i chciałem anulować zła etykietę . Oczywiście nie można bo jest smart dostałem odpowiedz. Ale za tą B pobrało pieniądze z konta. Co mam zrobić?
Ogólnie jak się pomylę i paczka będzie na gabaryt B a będzie etykieta na gabaryt A co się stanie? Paczka wróci?
nr zamówienia
Jeżeli wyślesz paczkę na gabaryt A, a faktycznie będzie to gabaryt B, to paczka zostanie umieszczona w większej skrytce, ale dostaniesz karę, bodajże 5zł
Rozumiem. Ale ważniejsza jest dla mnie odpowiedz na pierwsze pytanie jak otrzymać zwrot za etykietę. Ponieważ mam takich z 50 za które zapłaciłem bo przez rok na 5 tys wysyłek można się pomylić.
@LabraDog niewykorzystane płatne etykiety można zgłaszać do inpost z prośbą o zwrot Chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę
Witam.
Bez dwóch zdań "niewykorzystane płatne etykiety można zgłaszać do inpost z prośbą o zwrot".
Sęk w tym, że po przeczytaniu dwóch wpisów autora tego wątku ja wcale nie jestem przekonany, że płatnych etykiet nie wykorzystał.
Z jednej strony pisze "mam takich z 50 za które zapłaciłem".
Z drugiej zadaje pytanie "Ogólnie jak się pomylę i paczka będzie na gabaryt B a będzie etykieta na gabaryt A co się stanie? Paczka wróci?".
Mogę się mylić, ale te "pomyłkowe" wysłał jako płatne, bo jak by je wysłał jako "smart ze złym gabarytem", to już by wiedział czy wrócą, czy tylko zostanie doliczona dopłata.
Ale może @LabraDog , autor wątku zechce swoją wypowiedź doprecyzować, to nie trzeba będzie się domyślać.
Pozdrawiam. Marek.
Witam.
Jak dla mnie opłata jest nie do odzyskania.
Zleciłeś usługę wysyłki towaru na "zasadach ogólnych" z pominięciem smarta. Usługa została wykonana i opłata słusznie naliczona. Nie widzę tu najmniejszych podstaw do reklamacji.
Znam co prawda przypadki, kiedy serwis w przypadku błędnie podanego rozmiaru paczek smart szedł sprzedawcom na rękę i "jak ładnie poprosili" to "kasował" dane na etykiecie i pozwalał ją wypełnić raz jeszcze, ale miało to miejsce PRZED NADANIEM PACZKI i z tego co się orientuje chyba tylko na Allegro Lokalnie.
O "przeksięgowaniu" zwykłych etykiet na "smartowskie" już po wysłaniu paczki nigdy nie słyszałem i wydaje mi się taka operacja "niemożliwa" bo o ile Allegro konsumentom często "sypie forsą jak z rękawa", to w przypadku sprzedawców, bez niepodważalnych argumentów kasy nie daje. Jak by co to powiedzą Ci że to Twój błąd i Twój problem (strata).
Poza powyższym moim zdaniem możesz mieć jeszcze jeden problem, którego być może nie dostrzegłeś.
Jeśli wygenerowałeś etykiety smart, a potem wysłałeś inną metodą i podałeś numery listów przewozowych, to ja bym sobie nie dał ręki uciąć, że Allegro mimo iż nie skorzystałeś ze smarta, do tych zakupów nie doliczyło "dopłaty do przesyłek smart". Sprawdź w szczegółach opłat dla danej transakcji czy nie ma tam takiej pozycji.
Są na tym forum setki wpisów osób, które wysłały coś kurierem (szczególnie DPD) płacąc za przesyłkę przewoźnikowi, a które po dodaniu numeru listu przewozowego zostały także przez Allegro obciążone kosztami za już wcześniej opłaconą przesyłkę.
Pozdrawiam. Marek.
@LabraDog w takim przypadku druga etykieta nie będzie już rozliczana w ramach Allegro Smart!. W tej sytuacji możesz:
- nadać na etykiecie A i liczyć się z karą za błędny gabaryt (rozliczenie Smart!)
- nadać na B (rozliczenie nie w ramach Smart!).
Niepotrzebną etykietę anuluj, w tej sprawie trzeba będzie się skontaktować z InPost.