anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

i jak to ugryźć.

_DAMPOL_
#8 Zapaleniec

Mam taką sytuację: kupujący zamówił dziś (piątek) produkt i prosi abym nadał je dopiero we wtorek bo wcześniej nie będzie mógł ich odebrać. Co mam zrobić aby nie otrzymac ujemnych punktów w jakości sprzedaży (szybka wysyłka) i wysyłka w terminie ? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Jakieś podpowiedzi drodzy eksperci ?

 

Dotyczy zamówienia: 7ba86f71-956f-11f0-92ed-c552a1cc19fa
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@_DAMPOL_  jeśli masz to na piśmie, to w momencie kiedy przesyłka będzie opróżniona, będziesz mógł poprosić o wyłączenie ze statystyk, ale prościej będzie jak kupujący zrezygnuje z zakupu i kupi jeszcze raz 

oznacz moderatorów

_DAMPOL_
#8 Zapaleniec

Dziękuję za podpowiedź

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@_DAMPOL_ tak jak napisał @KOGIEL_T jeżeli klient poprosiło to w uwagach do zamówienia, możemy je wykluczyć ze statystyk. Jeżeli przesłał Ci taką prośbę przez centrum wiadomości, będziemy potrzebować do wykluczenia zrzutu ekranu z tą wiadomością (i widocznym loginem). O wykluczenie możesz poprosić tutaj lub przy kontakcie przez formularz. 
Anulowanie i ponowienie zakupu to dodatkowa praca po stronie kupującego, więc Twojej ocenie pozostawiam, która opcja będzie dla Ciebie lepsza. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów