Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sytuację: kupujący zamówił dziś (piątek) produkt i prosi abym nadał je dopiero we wtorek bo wcześniej nie będzie mógł ich odebrać. Co mam zrobić aby nie otrzymac ujemnych punktów w jakości sprzedaży (szybka wysyłka) i wysyłka w terminie ? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jakieś podpowiedzi drodzy eksperci ?
@_DAMPOL_ jeśli masz to na piśmie, to w momencie kiedy przesyłka będzie opróżniona, będziesz mógł poprosić o wyłączenie ze statystyk, ale prościej będzie jak kupujący zrezygnuje z zakupu i kupi jeszcze raz
Dziękuję za podpowiedź
@_DAMPOL_ tak jak napisał @KOGIEL_T jeżeli klient poprosiło to w uwagach do zamówienia, możemy je wykluczyć ze statystyk. Jeżeli przesłał Ci taką prośbę przez centrum wiadomości, będziemy potrzebować do wykluczenia zrzutu ekranu z tą wiadomością (i widocznym loginem). O wykluczenie możesz poprosić tutaj lub przy kontakcie przez formularz.
Anulowanie i ponowienie zakupu to dodatkowa praca po stronie kupującego, więc Twojej ocenie pozostawiam, która opcja będzie dla Ciebie lepsza.