anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamawianie przesyłek jest niemożliwe ze względu na brak środków na koncie InPost.

MAMY ROZWIĄZANIE!
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

Przy próbie stworzenia etykiety do zamówienia SMART pokazuje mi ten oto komunikat:

Zamawianie przesyłek jest niemożliwe ze względu na brak środków na koncie InPost.

Taki komunikat się pojawia tylko gdy klient nie ma SMART.

W czym więc tkwi problem że nie mogę stworzyć etykiety?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
komis-bell
#21 Demiurg#

@letsgotry_pl

"Przy próbie stworzenia etykiety do zamówienia SMART"
"Taki komunikat się pojawia tylko gdy klient nie ma SMART."

To w końcu SMART czy nie SMART?
Gdzie nadajesz przesyłki? Manager Inpost?

oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

zamówienie jest klienta który ma SMART i wysyłka jest 0 PLN i chce stworzyć etykietę ale nie mogę bo pokazuje mi się komunikat jakby zamówienie było realizowane bez SMARTa

oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

Zamowienia SMART realizuje przez allegro
jesli zamowienie jest klienta bez SMART robie to przez menager'a. Teraz pewnie też przez menager pójdzie ale czy SMART nie my opłacamy jako sprzedawcy? Czy opłata już została pobrana a ja przez managera będę płacić 2x?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Jesli przesyłka jest bez smarka musisz mieć środki na koncie Inpost lub podpisaną umowę z przewoźnikiem , przesyłka za 0zł nie oznacza ,że jest w ramach smart , może to darmowa dostawa z Twojej puli .

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Zamówienie na pewno jest z dostawą SMART?

oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

letsgotry_pl_0-1718894640738.png

tak 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@letsgotry_pl upewnij się proszę, że masz rozliczone rachunki na umowie z InPost. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

tak mam wszystko opłacone.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@letsgotry_pl taki komunikat otrzymujemy od przewoźnika i wskazuje to jednoznacznie na problem z umową (skoro jak rozumiem nadajesz przez Wysyłam z Allegro, czyli masz umowę z InPost). W tej sytuacji powinieneś skontaktować się z przewoźnikiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

Bardziej chodzi tutaj czy jeśli klient kupił przez smarta i wyszła mu przesyłka za 0 to czy juz wy pobraliście sobie pieniądze w postaci prowizji za realizację przesyłki czy nie. Jesli nie to już sobie tą paczkę wyślę przez managera paczek. Jesli jednak pobraliście opłatę za coś czego nie mogę zrealizować to nie jest to coś czego oczekiwałem.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@letsgotry_pl jest to zamówienie Smart! więc taka opłata zostanie naliczona, ale możesz nadać przesyłkę przez Manager przesyłek i ona wciąż może być w ramach Smart! jeśli będzie to import z Allegro i zaciągnie się prawidłowy allegro mail kupującego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

Tak odpowiedź mnie zadowala.

oznacz moderatorów