Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ofercie jest zbyt wiele produktów, gdzie klientowi 1szt starczy na wiele lat i oferta w zestawie go zniechęci. Zestawy są dobre dla produktów, które się szybko zużywają, jak np tarcze do cięcia, taśmy itp. Tylko dobra wola ze strony allegro może zmniejszyć liczbę zwrotów, w których klient kupuje bez zamiaru zwrotu. Np allegro mogłoby z automatu dawać klientom monety po upływie 14 dni jeśli nie dokona zwrotu. Jeśli taki zwrot byłby z winy sprzedawcy, co musiałby potwierdzić, to monety też by dostał. W tygodniu miałem też klienta, który zgłosił zwrot towaru zaraz po odebraniu paczki przez kuriera. Widać, że hamulców już nie mają.
@dawidos84, oferta Allegro ma za zadanie dostarczyć kupującym jak największy wybór produktów. Każdy konsument ma prawo do odstąpienia od umowy (chyba że dotyczy ona towaru, który zgodnie z treścią Ustawy o prawach konsumenta podlega pod wyłączenie).
Przepraszam ale chyba pomyliła Pani pytania. Odpowiedź jest całkowicie nie na temat. Sprzedający nie prosił w żaden sposób o ograniczenie kupującym wyboru produktu lub ograniczenie ich praw do zwrotu. Prosił o przekazywanie monet dopiero gdy upłynie termin zwrotu. Ewentualnie moglibyście zgodnie z własnym regulaminem odbierać kupującym te monety po zwrocie !!!. Co jest jasne i logiczne, bo monety nie są częścią oferty, są tylko gratisem i w żaden sposób nie ogranicza to praw kupujących. Wprost przeciwnie . Te pozostawiane u kupujących monety szkodzą innym kupującym. Nie mam monet w swoich aukcjach. Piszę tylko z punktu widzenia kupującego. Kupującego który uczciwie kupuje i nie kombinuje. Przez 16 lat raz zwracałam zakup męża, żadnych wymian. Teraz ceny rosną przez Wasze kombinacje i ja dopłacam do naciągaczy kupujących dla monet i anulujących transakcje... Jakim prawem? W ten sposób wspieracie nieuczciwych kupujących. Może zamiast tego tego zaczęlibyście wspierać tych co kupują z głową? W tej chwili czuję się na allegro jak dinozaur tylko dlatego, ze było by mi wstyd tak kogoś naciągać. I to przez Waszą politykę...
@kaliszaneczka-x, dziękuję Ci za zwrócenie uwagi, faktycznie zrozumiałam pierwotną wiadomość inaczej. 🙂 Po kliknięciu w "anuluj zakup" w zakładce Kupione, jeśli kupujący otrzymał za dany zakup Monety, zostaną mu one odjęte.
Jeśli klient odstąpi od umowy zakupu w ofercie, w której sprzedający udostępnił monety, powinien mieć również anulowane monety. Natomiast nie jest to automatyczny proces. Może się zdarzyć, że w wyjątkowych przypadkach zostawimy kupującemu Monety.
Dziękuję i Tobie i @dawidos84 za poruszenie tych kwestii. Przekażę Wasze stanowiska odpowiednim osobom.
Dziękuję pięknie. A tak a propo pomyłek w odpowiedziach to czy mogłabym prosić o przyjrzenie się jeszcze raz mojej ankiecie o produktywizacji. Prosiłam o udostępnienie kupującemu opcji dowolnego włączania i wyłączania widoku katalogu. Dostałam odpowiedź "nie wyłączymy całej produktywizacji". Jak dla mnie tam również jest to trochę nie na temat... Wielu kupujących to wnerwia. A z taką opcją mogliby sami decydować czy chcą to widzieć czy nie. Pozdrawiam.
Brak produktów drobnych ( tanich) które mógłbym zakupić na allegro nawet z kosztami wysyłki po mojej stronie powoduje że poszukuję tego na innych platformach. Przez to odnajduję wiele ciekawych sklepów internetowych z których później chętnie korzystam.