Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam co mam zrobić z fantem iż InPost zgubił klientowi zamówienie ? Jak rozumiem jako ze to wasza usługa mogę ja reklamować u was ? W jaki sposób wygenerować ponownie etykietę smart jeśli chce wysłać zamowienie ponownie ? Zwrócicie mi za to kasę ? Przeprosicie klienta w moim imieniu ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@zuzabizzu reklamuj allegro, klientowi oddaj kasę a klienta poproś o ponowny zakup, będzie szybciej taniej i sprawniej 🙂
@zuzabizzu
Dobry wieczór,
w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy uprzejmie o prywatną wiadomość na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem 24-cyfrowego numeru paczki oraz opisem zgłoszenia. Sprawdzimy informacje w systemie oraz zaproponujemy kompleksowe rozwiązania.
W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację.
Złóż reklamację do Inpostu lub przez allegro, ale i tak otrzymasz odpowiedź z odrzuceniem reklamacji bo stwierdzą że nie nadałeś paczki. Tak działa przewoźnik niestety kasa za nadanie wzięta przez przewoźnika, a przewoźnik wszystkiego się wyprze.
NIe no InPost się niczego nie wyprze w liście przewozowym stoi jak byk przyjęta w oddziale następnie przekazana do doręczenia i na tym się urywa.
@InPost już wczoraj zgłosiłem jakiemuś studenciakowi na infolinii ma się ktoś odezwać w ciągu 24h .
To nie znasz jeszcze dobrze Inpostu, usuną przesyłkę ze systemu i pozamiatane, w odpowiedzi: "reklamacja odrzucona przesyłka nie nadana".