anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiona paczka Smart

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Witam co mam zrobić z fantem iż InPost zgubił klientowi zamówienie ? Jak rozumiem jako ze to wasza usługa mogę ja reklamować u was ? W jaki sposób wygenerować ponownie etykietę smart jeśli chce wysłać zamowienie ponownie ? Zwrócicie mi za to kasę ? Przeprosicie klienta w moim imieniu ?  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@zuzabizzu reklamuj allegro, klientowi oddaj kasę a klienta poproś o ponowny zakup, będzie szybciej taniej i sprawniej 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@zuzabizzu 

Dobry wieczór,

w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy uprzejmie o prywatną wiadomość na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem 24-cyfrowego numeru paczki oraz opisem zgłoszenia. Sprawdzimy informacje w systemie oraz zaproponujemy kompleksowe rozwiązania.  

W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację. 

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Złóż reklamację do Inpostu lub przez allegro, ale i tak otrzymasz odpowiedź z odrzuceniem reklamacji bo stwierdzą że nie nadałeś paczki. Tak działa przewoźnik niestety kasa za nadanie wzięta przez przewoźnika, a przewoźnik wszystkiego się wyprze. 

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

NIe no InPost się niczego nie wyprze w liście przewozowym stoi jak byk przyjęta w oddziale następnie przekazana do doręczenia i na tym się urywa.

@InPost już wczoraj zgłosiłem jakiemuś studenciakowi na infolinii ma się ktoś odezwać w ciągu 24h .

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

To nie znasz jeszcze dobrze Inpostu, usuną przesyłkę ze systemu i pozamiatane, w odpowiedzi: "reklamacja odrzucona przesyłka nie nadana". 

oznacz moderatorów