Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zamówienie nr 01b3d0b3-fdf1-11ec-84d3-0f9822d8956a
Dobry wieczór.
W jaki sposób można zmienić adres odbiorcy w przesyłce Allegro miniKurier24 InPost?
Kupujący podczas składania zamówienia wybrał adres, pod którym nie będzie obecny - informację o nowym adresie zamieścił w wiadomości do Sprzedającego.
Niestety do menedżera paczek InPost pobierany jest automatycznie adres z danych dostawy (nie jest uwzględniana wiadomość do sprzedającego) - nie ma tam też możliwości zmiany tego adresu.
Zasugerowałem Kupującemu, żeby anulował zamówienie i złożył je ponownie wpisując tym razem poprawne dane, ale Kupujący twierdzi, że w kontakcie z Allegro otrzymał informację od Allegro, że jest taka możliwość - czy ktoś może mnie nakierować, w jaki sposób to uczynić?
Na poniższej stronie Allegro informuje o braku takiej możliwości ("Jeśli wybierzesz metodę dostawy Allegro InPost, to po zrealizowaniu zakupu nie będzie możliwości zmiany adresu doręczenia"):
Pozdrawiam.
@FEDIA_PL, widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź mejlową w tej sprawie. Rozwiązaniem byłoby anulowanie zamówienia przez kupującego lub nadanie paczki samodzielnie i zgłoszenie się do nas po zwrot środków za niewykorzystaną etykietę.