Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy jest możliwość zmiany sposobu wysyłki w ramach Allegro Smart?
Kupujący zamówił paczkę do punktu odbioru z bezpłatną wysyłką w ramach Allegro Smart, ale wielkość paczki przekracza maksymalny wymiar paczki, który można wysłać do punktu. Mogę taką paczkę wysłać jedynie kurierem. Zamówienie kwalifikuje się do wysyłki w ramach Allegro Smart z kurierem.
Czy mogę zmienić sposób wysyłki na paczkę kurierską w ramach Allegro Smart? I w jaki sposób to zrobić?
@ecentrum-dzieci, w tej sytuacji najlepiej poprosić kupującego o złożenie nowego zamówienia. Niech poda adres dla kuriera i wybierze przewoźnika w ramach Allegro Smart! 🙂
Niech kupujący anuluje zakup, i kupi ponownie z dobrym sposobem dostawy.