anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniszczona paczka przez Inpost - firma nie chce oddać kosztów ponownej wysyłki do adresata.

daniel_net_pl
#11 Animator#

Inpost zalał paczkę i wróciła ona do mnie. Do klienta wysłałem na nowo zamówienie i opłaciłem koszt wysyłki (bo to już nie jest Smart). Złożyłem wniosek o odszkodowanie do Inpostu, gdzie został dołożony skan transakcji. Kwotę we wniosku powiększyłem o koszt ponownego nadania. Inpost zwrócił kasę tylko za transakcję odrzucając roszczenie o niewykonaną usługę. Jak to odzyskać, skoro usługa dostarczenia do nadawcy nie została przez nich wykonana? Czy skoro jest to usługa firmowana przez Allegro (Allegro Paczkomaty Inpost), to mam kierować roszczenie do serwisu?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RED
#21 Demiurg#

tak inpost łamie prawo, czego się spodziewałeś?

roszczenie dotyczące smarta musisz skierować do allegro,

ale serwis sprytnie stwierdzi, że go to nie dotyczy

oznacz moderatorów