Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost zalał paczkę i wróciła ona do mnie. Do klienta wysłałem na nowo zamówienie i opłaciłem koszt wysyłki (bo to już nie jest Smart). Złożyłem wniosek o odszkodowanie do Inpostu, gdzie został dołożony skan transakcji. Kwotę we wniosku powiększyłem o koszt ponownego nadania. Inpost zwrócił kasę tylko za transakcję odrzucając roszczenie o niewykonaną usługę. Jak to odzyskać, skoro usługa dostarczenia do nadawcy nie została przez nich wykonana? Czy skoro jest to usługa firmowana przez Allegro (Allegro Paczkomaty Inpost), to mam kierować roszczenie do serwisu?
tak inpost łamie prawo, czego się spodziewałeś?
roszczenie dotyczące smarta musisz skierować do allegro,
ale serwis sprytnie stwierdzi, że go to nie dotyczy