Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
od 4 stycznia 2021 dzielimy z Wami koszt przesyłki metodą Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart!. Od tego dnia do Waszego rachunku za usługi Allegro doliczamy opłatę 0,99 zł lub 1,99 zł za przesyłkę, ale wciąż ponosimy większą część opłaty za dostawy.
Z naszej zapowiedzi dotyczącej tej zmiany nie wynikało jednoznacznie, że opłata będzie dotyczyć także przesyłek w ramach zamówień opłaconych przed 4 stycznia, dla których etykieta nadawcza została wygenerowana 4 stycznia lub później. Dlatego automatycznie zwrócimy Wam dotychczas pobrane opłaty dla takich przesyłek.
Zwrócimy opłatę tym Sprzedającym, którym pobraliśmy ją dla przesyłek Allegro Smart!:
Zwrot w formie rabatu transakcyjnego pojawi się na Waszych rachunkach do 15 stycznia, dlatego nie musiscie zgłaszać do nas błędnie naliczonych opłat. Od 8 stycznia nie naliczamy także opłat dla przesyłek z metodą dostawy Allegro Paczkomaty InPost w ramach zamówień złożonych przed 4 stycznia.
Bardzo miła informacja, dziękujemy 🙂
Ooooo łaskawcy..... Allegro to ludzkie Panisko..
Spoko, ze słowem przepraszam byłoby jeszcze bardziej spoko.
To było nieładne zagranie.
Do myślenia daje oczywiście ten od listopada powtarzany zapis
"ale wciąż ponosimy większą część opłaty za dostawy"
Opłatę za dostawę zawsze ponosił i będzie ponosił klient końcowy. Pytanie po prostu w jakim stopniu będziecie pośredniczyć 🙂
Sam smart to jest super sprawa zarówno dla kupującego jak i sprzedawcy. Nie zepsujcie tego.
Bo dzisiaj 0,99 i 1,99...najpierw zniknie program tych jednodniowych dostaw, na zasadzie klient pomyśli o zakupie, i zwrot 0,99, pod warunkiem jak paczka od wczoraj już u niego...potem za jakiś czas dopłata 1,99 i 2,99...
Rozumiem, że trzeba zarabiać na portalu, to oczywiste i allegro należy się prowizja. Ale trochę więcej szacunku do sprzedawców, a mniej kombinacji z ukrywaniem opłat i stosowaniem nowomowy.
@desingsy Przepraszam za wszelkie niedogodności Sprzedających, które były spowodowane tą sytuacją.
Osobiście? Byłam Super Sprzedawcą 2019, wyniki ogłoszono jesienią 2020. Bardzo dbałam o jakość.
Dziś? Ciągłe zmiany na niekorzyść sprzedawców, w tym dodatkowe prowizje InPost Smart - usunęłam InPost z form dostawy, jakość oczywiście spadła znacząco. Trudno, co zrobić, taki mamy klimat...