Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił zwrot towaru. Odesłał towar poprzez Alegro SMART Inpost. Paczka dotarła do nas uszkodzona. Spisaliśmy protokół szkody. Kto zgłasza szkodę do INPOST? Kto odpowiada za uszkodzenie przesyłki nadawca - w tym przypadku klient czy sprzedawca??
Będę wdzięczna za odpowiedź.
@PompySanok_pl Kupującemu po odesłaniu towaru w ramach odstąpienia od umowy należy się zwrot wpłaty. Jeżeli towar jest uszkodzony w wyniku używania go przez klienta, można potrącić cześć zwracanej kwoty adekwatnie do uszkodzeń lub śladów użytkowania. Zmniejszenie zwracanej kwoty powinno być poparte odpowiednimi wyliczeniami. Szkodę do InPost może zgłosić nadawca lub odbiorca. Za uszkodzenia w transporcie zwrotnym odpowiada nadawca, o ile nieodpowiednio zabezpieczył towar do transportu. Jeżeli kupujący nie otrzyma pełnej zapłaconej kwoty, może się z tym nie zgodzić i otworzyć Dyskusję, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
@PompySanok_pl sprzedawca składa reklamacje