anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot Allegro inpost

PompySanok_pl
#8 Zapaleniec#

Klient zgłosił zwrot towaru. Odesłał towar poprzez Alegro SMART Inpost. Paczka dotarła do nas uszkodzona. Spisaliśmy protokół szkody. Kto zgłasza szkodę do INPOST? Kto odpowiada za uszkodzenie przesyłki nadawca - w tym przypadku klient czy sprzedawca??

Będę wdzięczna za odpowiedź.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@PompySanok_pl Kupującemu po odesłaniu towaru w ramach odstąpienia od umowy należy się zwrot wpłaty. Jeżeli towar jest uszkodzony w wyniku używania go przez klienta, można potrącić cześć zwracanej kwoty adekwatnie do uszkodzeń lub śladów użytkowania. Zmniejszenie zwracanej kwoty powinno być poparte odpowiednimi wyliczeniami. Szkodę do InPost może zgłosić nadawca lub odbiorca. Za uszkodzenia w transporcie zwrotnym odpowiada nadawca, o ile nieodpowiednio zabezpieczył towar do transportu. Jeżeli kupujący nie otrzyma pełnej zapłaconej kwoty, może się z tym nie zgodzić i otworzyć Dyskusję, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PompySanok_pl  sprzedawca składa reklamacje

oznacz moderatorów